airbase versus jazbase

Croaton

Infected with the virus!!
Lid sinds
28 juli 2003
Berichten
548
Locatie
Kerkdriel
Ik ben op dit moment op zoek naar een 2e handse airbase tot de 400. maar ben ook aan het rondspeuren geweest op site van jomox en kwam de jazbase tegen. vervolgens gezocht op dit forum. kom er alleen maar wat negatief commentaar tegen omdat het geen echt nieuw product is en verontwaardiging vanwege het eruit halen van de hihats.

maar ik vraag me meer af of de bekende bugs in de jazbase zijn gefixed. brommende bassdrum... ruisende snare? weet iemand dit? anders heb ik er misschien wel meer geld voor over om een nieuwe jazzbase aan te schaffen.

het valt me ook op dat de jazbase helemaal niet 2e hands wordt aangeboden. is deze nog nooit verkocht bij jomox? :D
 
Volgens mij is die Jazbase geflopt aangezien de markt al vol zat met Xbases en Airbases.

Daarnaast zijn in de Jazbase alleen wat ge-sample-de klanken vervangen. De kick en snare zijn geen samples en ik heb het vermoeden dat die opwekking verder niet veranderd is. Gewoon voort borduren op een bestaand concept.
 
Ik vroeg me af, heeft iemand toch stiekum getest of gekocht en wat zijn de bevinding....
dus niet het is hetzelfde als... maar echte ervaringen...
 
Back
Top