muziek maken een een apple comp..?!?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Unic

El Musica
Lid sinds
3 Maart 2003
Berichten
2.987
Locatie
Nederland
Kan je met een apple computer ook uit de voeten....

fruityloops
geluidskaarten.

Of is dat totaal wat anders?!?!?

en dus kan ik niet zomaar een geluidskaart kopen.
zomaar een progje installeren?!?!

alvast bedankt

groetjes Unic
 
NEE ! Daar kun je nou heeeelemaal niks mee !!! :dubbel:

(kom maar, kom maar, kom maar, kom maar :duivels: )
 
tuurlijk!
je moet wel applicaties draaien die op een appleplatform werken, natuurlijk.
voor zover ik weet werkt bv fruityloops niet op apple.

maar je hebt andere programma's genoeg natuurlijk. en voor geluidskaarten: normaal gezien wordt er vermeld in de specs of je een bepaalde geluidskaart op mac kan gebruiken of niet.

of het beter is of niet, is een eindeloze discussie. ikzelf werk de hele dag met pc's en eerlijk gezegd vind ik het een verademing om 's avonds thuis achter de mac te gaan zitten en niet opnieuw met een windows pc te moeten werken...

als er staat dat het compatibel is met apple, dan is dat ook zo (niet zoals bij pc waar je dan nog de specs van verschillende merken moet gaan vergelijken ed) - en zelf vind ik dat een apple eindeloos eenvoudiger (en stabieler) werkt. veel duurder dan windows pc's, maar door de dedicated hardware wel bijna altijd gegarandeerd te doen wat er verwacht wordt. maw: je betaalt om je minder zorgen te maken en minder tijd te verliezen aan weer eens uitzoeken wat het probleem nu weer veroorzaakt... en tweedehands vind je een mac voor een behoorlijke prijs hoor.

sommige mensen gaan nogal ver in hun fanatisme apple vs windows. bovenstaande is dus mijn mening, en de volgende poster zal waarschijnlijk weer iets anders verkondigen.
 
ja je kan zomaar eender welke software installeren die op mac werkt
alsook kan je eender welke windows software gebruiken op een windows computer

logisch toch//

Fruity werkt helaas niet op apple computer..


en euh let op met zulke threads in doe es een search..
en let op van apples, want eens je er aan verslaafd raakt is er geen terugweg meer

EDIT: de post hiervoor ga ik helemaal akkoord mee!
 
er is meer in de wereld dan enkel fruityloops...

nuja: als je beetje digitale levenstijl hebt, (muziek, film, multimedia) dan is apple echt handig.. al hun software pakketjes bijgeleverd bij aankoop werken hand in hand samen, en zijn de ultieme gebruikservaring..

Eergisteren nog getuige geweest van hoe snel een onervaren gebruiker weg is met het systeem van apple en de bijgeleverde software.. (een oudere vriend van mn vader heeft zopas een G4 laptop aangeschaft).

Wil je gebruiksgemak, en een keuze uit goeie softwaretitels, perfecte stabiliteit van de hardware e.d. : koop dan een mac.. het is zijn meerprijs zeker waard

Ben je perfect blij met het gebruiksgemak van windows, en blij met het aanbod software waar het soms moeilijk is om het bos door de bomen te zien, en vind je dat windows een stabiel systeem is.. Blijf dan windows.. Nieks meer verkeerd

en ivm met de onstabiliteit van windows: Er wordt beweerd dat dat aan de "domme" gebruiker ligt die niet overweg kan met zijn systeem.. Hierbij dan de bedenking: Zijn alle Apple-gebruiker dan "slim"??

totzover... :duivels:
 
Origineel geplaatst door rvooh
er is meer in de wereld dan enkel fruityloops...

nuja: als je beetje digitale levenstijl hebt, (muziek, film, multimedia) dan is apple echt handig.. al hun software pakketjes bijgeleverd bij aankoop werken hand in hand samen, en zijn de ultieme gebruikservaring..

Eergisteren nog getuige geweest van hoe snel een onervaren gebruiker weg is met het systeem van apple en de bijgeleverde software.. (een oudere vriend van mn vader heeft zopas een G4 laptop aangeschaft).

Wil je gebruiksgemak, en een keuze uit goeie softwaretitels, perfecte stabiliteit van de hardware e.d. : koop dan een mac.. het is zijn meerprijs zeker waard

Ben je perfect blij met het gebruiksgemak van windows, en blij met het aanbod software waar het soms moeilijk is om het bos door de bomen te zien, en vind je dat windows een stabiel systeem is.. Blijf dan windows.. Nieks meer verkeerd

en ivm met de onstabiliteit van windows: Er wordt beweerd dat dat aan de "domme" gebruiker ligt die niet overweg kan met zijn systeem.. Hierbij dan de bedenking: Zijn Apple-gebruiker dan "slim"??

totzover... :duivels:

zo is dat!:)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top