Audio Scum - The Test

Ik heb m geluisterd, wil m ook wel feedbacken als je er zo op aandringt:D, het is alleen niet echt mijn stijl dus aan mijn mening heb je niet veel. Hij is technisch in orde alleen vind ik m een beetje aan de saaie kant.. Ik ben meer liefhebber van de rag/stamp/scheur hardcore weetje...
 
Tja vinnum wel geinig alleen lijkt het of die lange scheurende synth niet mooi meeloopt met de Bassdrum..
Ennuh Haardkoor hoort toch te clippen enzo toch ?
Heb Merzbow ook nooit horen zeuren dat hij ruis op zijn outputs heeft 8o)
 
leuk idee, alleen is hij toch wel iets te saai naar mijn gevoel.. doe eens wat meer gekke dingen met je arrangement, paar subtiele maar onverwachte kleine breaks ofzo.. geluiden enzovoorts die je gebruikt zijn zeker wel ok.

dit type hardcore is overigens niet m'n ding maar toch spreekt de track me wel aan.. (wat toch al wat wil zeggen ;) )

misschien ook verder opvullen met die vocals? vind het wat jammer dat je ze alleen in het begin van de track gebruikt..
 
ik zou wat meer gaan werken aan de mix iig. betere compressie en alles klinkt een beetje stoffig. betere eq is ook op zijn plek. de percussie klinkt wel goed, alleen jammer dus van de mix opzich. zit wel dikke potentie in vind ik (ook al luister ik al een aantal jaren geen hardcore meer) :D
 
Back
Top