[techno?]C738 - dont step on the dog

C738

Meubilair
Lid sinds
5 december 2002
Berichten
6.194
Locatie
Westkust
't Is al een hele tijd geleden dat ik echt iets gepost heb onder tracks maar vandaag is het eindelijk zover!

C738 - dont step on the dog

n.b.:
Deze track is op diervriendelijke wijze geproduceerd!

-C-
 
kvinnem cool.
grappige keuze van geluiden.
ik zou de kick wat dieper en doffer maken.
 
Vind hem zelf wat meer clubby dan techno maar desondanks vind ik het ene leuk trekkie ik word er wel vrolijk ''leip'' van :D
Alleen de galm die er halverwege bijkomt vind ik wat minder....:W
 
Grappig nummertje, lekkere snare op de downbeat (ofzo), en de "lead" is grappig

De onderkant van het spectrum vind ik nog wat leeg, en de opbouw niet erg spannend. Je kunt er nog wat kanten mee op, maar wat mij betreft moet je er nog wat mee doen!
 
Hh, lekker en grappig.
Ik vind vooral het begin met de basslijn en de kick ,(zo heten die toch?) lekker.

Geeft me een beeld van Egyptenaren die zware blokken steen van de Nijl naar de werkplaats sjouwen, en een heeft een los bandje van z'n slipper.

Ik moet nog veel oefenen hoor ik alweer. Maar ach, dat baart de kunst.

Gr. G
 
Lekker nummer met... potentie :o:

Ik vind het nog wel wat tam klinken, mag meer beuken, dan trekt ie me zeker de dansvloerrr op.

Vooal szo doohgaan C! :mega:

-Pascal.
 
begint lekker minimaal,en begint dan echt lekker te swingen met die hihats!!! appart geluidje in deze track,erg origineel,is dat die sinasappel pers??? :D hmmm op een gegeven moment zit er op een geluidje toch teveel reverb,das een beetje jammer....lekker acid achtig wordt de bassline op een gegeven moment,ik vind dit allemaal wel wat hebben,klinkt wel een beetje oldschool achtig op een bepaalde manier,al met al een lekker trackie en origineel bovendien en dat vind ik toch wel erg belangrijk!!!
 
Origineel geplaatst door d.j.conflict
appart geluidje in deze track,erg origineel,is dat die sinasappel pers??? :D hmmm op een gegeven moment zit er op een geluidje toch teveel reverb,das een beetje jammer....

Okay het grote geheim van deze track, het geluidje dus, is een stuk piepschuim wat klem zat tussen pc en bureau. Ik ergerde me dr aan toen ik bezig was met die track en wilde het los trekken.
Omdat het flink klem zat piepte het. Mic dr bij, sampler op auto slice gezet en piepen maar.
'k Heb de leukste sampletjes gebruikt.

-C-
 
lol... :D
 
Origineel geplaatst door Gossen
Hh, lekker en grappig.
Ik vind vooral het begin met de basslijn en de kick ,(zo heten die toch?) lekker.

Geeft me een beeld van Egyptenaren die zware blokken steen van de Nijl naar de werkplaats sjouwen, en een heeft een los bandje van z'n slipper.

Ik moet nog veel oefenen hoor ik alweer. Maar ach, dat baart de kunst.

Gr. G

doet mij denken aan the lemmings...

leuke track... ik mis wel een beetje iets van een kickje... hoeft voor mijn part niet echt een harde...
maar ff een dreuntje erin...8o)
 
Back
Top