• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha YS100 te koop/ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

PzHKL

Terror Management
Lid sinds
3 januari 2003
Berichten
935
Locatie
the Chiba Hilton
Hoi :doei:

Hier staat een Yamaha YS100 bar weinig te doen omdat ik al fm in andere synths heb.
Lekkere sound dat wel, er zijn alleen 2 toetsen defect, via midi werkt alles perfect.
Je kunt met note shift gewoon opschuiven op het klavier om de defecte toetsen te omzeilen.

Hier een linkje naar een ys200 pagina, deze synth is hetzelfde alleen heeft de YS100 geen sequencer aan boord.

Ik zou het liefst ruilen tegen effecten/pedaaltjes/drumpjoetertje/rack/rackflightcase, heb je iets anders moois wat je wilt ruilen dan mag je me uiteraard mailen met je voorstel.

Kopen kan ook: 85 euro.

-Pascal.
 
*kuch *D

nobody? ...ruilen tegen een audiophile geluidskaart kan ook... met bijbetaling van mijn kant.

:walker:
 
Laatste officiƫle synthforum *SCHOPje*

Voordat ie naar Rotjeknor gaat alwaar een vadersch zijn zoonsch wil leren spelen op een synth :D

ik hoor/lees het wel.... of niet...
 
Nog maar ff een schopje, vanwege (nog) niet op komen dagen van koper. :(

Ben nog steeds op de uitkijk naar een leuk effecten bakkie dus als je iets hebt liggen kunnen we evt ruilen.


-Pascal.
 
wie maakt me los

wie maakt me los

Prijsverlaging: de ys100 nu 75 euro.

Of ruilen tegen FX/rack synth/compressor/flightcase (rack) etc.

Heb er een rocktek flr01 flangerpedaal bij voor een ruil/verkoop.

Kommop jongens ... die synth staat hier in de weg...


-Pascal.
 
Ruilvoorstellen ook welkom!

Ik heb nog erbij voor een evt. ruil: rocktek flangerpedaal en een hardsid ISA kaart die ik niet aan de praat krijg in mijn computer hiero.

Noem es iets... :)
 
*laatste schopje*

Synth gaat in de kast, ik heb er geen ruimte meer voor, bij interesse kun je me mailen.
70 euro of ruilen tegen iets leuks voor in het rack: fx of synthje oid.

-Pascal.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top