• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Klein synth+effect spul voor ruil of koop. .

fonzy2

[Optimal Сasual Dating Authentic Ladies]
Lid sinds
29 januari 2011
Berichten
32
Locatie
GB
Roland R-8m, status gebruikt, volume knop afgebroken, maar met tang of schaar te bedienen. staat nu voluit, zonder problemen. 90,- geen kaarten. (werkt perfect, gebruikt tot ik de normale r-8 heb aangeschaft)

Yamaha DX-11, Zeer goede staat, met mooie custom draagkoffer erbij, ram kaart, 150,- (zitten wel kleine stickertjes op het klavier, om een bepaalde scale aan te geven, die ik er netjes af wil halen als u dat blieft) Aardig veel gebruikt, nu op zoek naar

Boss DR groove 202, goede staat, echt een tof ding, volume knop niet origineel, 100 procent werkend. 125,-

Zoom player 1010, gebruikt, helemaal werkend, 40,-

DBX 119, werkt, ziet er nog goed uit, geen idee of dit onderhoud nodig heeft, vind het geluid lekker klinken wat er uit komt. 90,-

Tascam Portastudio 424, alles werkt, visuele staat gebruikt. Gratis flesje cleaning vloeistof om de koppen te reinigen. Dit kun je in een speciale cassette gooien die ik 1 keer gebruikt heb, die ik erin doe.
Eventueel ook een demagnetiseur apparaat te koop (gewoon een handheld versie waar ik de prijs nog even van moet opzoeken (is nieuw). 70,-

Tascam 238, heeft onderhoud nodig. visueel nog wel heel goed. lekkere zware machine. misschien alleen een keer demagnetiseren. ben geen expert. 100,-

Ik sta ook open voor ruil voorstellen. Ben opzoek naar een simpel multieffect apparaat, liefst in rack vorm, maar wel met een hoop verschillende effecten. 1 in en uitgang is genoeg.
Een leuke digitale oude rack synth ben ik ook gek op. bijvoorbeeld yamaha tg-500, RM-50, kawai XD-5, Ensoniq, Alesis, E-mu. dat soort dingen. Of een leuk 19 inch rack.

Opsturen liever niet. Alles uitgebreid te testen in onze ruime studio op een RCF geluidssyteem als je moeite hebt met horen. :mexico:
 
Tascam 424 verkocht en 238 gereserveerd.
 
Back
Top