[techno] Dirty Old Man_2004 -> daar was ik wieder

AOR

Ouwe rot
Lid sinds
16 februari 2003
Berichten
1.496
Alex O'Rion - Dirty Old Man (2004)

Goedenavond,

Dit was de eerste track die ik op dit forum een jaartje terug had gepost en mijn pc kon de track niet meer openen en kon er daarom niet meer aan werken, nu heb ik een nieuwe en kon ik weer vrolijk verder gaan waar ik gebleven was.

Laat me even weten of ik op de goede weg ben.

Tips zijn van alle kanten meer dan welkom !

gegroet !
 
De beat rommelt er iig lekker op los !

Aan het einde van de track had ik wel het idee dat ik naar een intro van 7:11 had zitten luisteren.
Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik kreeg niet echt het idee dat dit een track was die AF is.
Veel (lekkere) beat, maar weinig geluiden...
 
Lekker orrrrrrrrrr, jammer dat ie na 4 minuut 37 pas echt los gaat, had imo wel wat eerder gemogen. Lekker Stampende percussie techno, maar hier had je ook een trackje van rond de 5 a 6 minuten kunnen bouwen, waardoor die over het algemeen wat interesanter klinkt, met de sounds is niets mis, die beuken echt, lekker filterwerk ook, maar zoals gem zegt lijkt wel 1 hele lange intro.. Maak em wat sneller intresanter zou ik zeggen door dat geluid van 4:37 er eerder in te gooien en daar wat mee te spelen.. Maar ja dat is mijn humble opinion! Ik hou van percussie techno, dit is een vette track maar hij moet nog wel een beetje bijgeschaaft worden imo ! and when u do that, laat het me weten want hier kan ik wel op los gaan !

Grtz Mike

p.s. mike geliciteerd met je 350ste berichtje :L
 
jah, goed dat jullie mij er op wijzen. Zal de track zeker weer even inkorten, want het is veel langer geworden dan de bedoeling is met deze melodielose shit.

tnx !

anyone?
 
even heel kort door de bocht:

Het duurt mij iets te lang voordat het los komt.
de geluidskwaliteit vin ik behoorlijk slecht..

Maar er zit wel een zekere drive in de plaat.
Maar om mezelf nog even te herhalen, de geluidskwaliteit moet beter IMO. Sprankelender zegmaar..


succes en gr
Arv
 
Ramt lekker! Vanaf 6.00 vind ik 'em echt lekker worden, maar dat moch van mij wel wat eerder. Idd iets andere opbouw, misschien wat meer effecten en wat meer punch. Maar hij beukt! Dat zeker!:)
 
Back
Top