** Ode aan de Juno-60 **

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zal me benieuwen wat de kosten zijn...
Hij had het over keymapping of dergelijk wat niet in orde was, ook miste hij flink wat draadjes, En er zat een breuk in de print... van de eerste rits knoppen/switches(tot aan de HPF zeg maar..
 
Als hij bij Mike Philco zit, komt het wel goed!

Hij had het over keymapping of dergelijk wat niet in orde was, ook miste hij flink wat draadjes
Dan is het zeker goed dat hij bij een fatsoenlijke reparateur staat.

En er zat een breuk in de print... van de eerste rits knoppen/switches(tot aan de HPF zeg maar..

Had ik gezegd... Probleem met Juno 6(0) (en misschien 106 ook) is dat als ze een tik krijgen op de knoppen, de print die klap dubbel en dik voelt. En dan kan je arpeggio wel eens raar gaan doen. :)

Alvast veel plezier met je binnenkort gerepareerde Juno! Misschien ietwat beperkte bakken, maar een erg mooie klank.
 
idd, beter dattie nu gefixed wordt
 
Ja, die reparatie was gewoon ECHT nodig.
Ik ga mezelf 100% op Synths richten, Dan kan ik het niet veroorloven 1 kapotte Juno-60 te hebben(geld ook voor de EX5 trouwens maar dat is een andere Thread)
 
ja dat was me wat hehe
de juno60 misbruikt voor imagematig gewauwel, zonde
 
ik dacht dat iedereen hier een vrouw op een Juno 60 automatisch cool vond?
 
Echt vet dat ze gewoon een Juno-60 hadden bij DWDD!
Juno-60 is dan ook een top bak(Je ik weet het, Ik ben helemaal om, I Love The Juno-60)
Ik krijg er zin van om mijn juno het raam uit te duwen....die vieze grachtengordel-plakhaar-pop bij DWDD altijd...:r
 
Snap het ook niet zo goed, ik vind het wel een goeie interviewer voor een Amsterdammer.

Juno60 mooie synth man. :)
 
Ik zou em gewoon verkopen voor onderdelen en een andere synth kiezen, zijn er genoeg
 
Ga ik ook wel doen denk ik....
Ik ga wel een Alpha Juno II kopen.... zo heb ik toch nog IETS van de sound van de 60
 
Verkoop 'm voor onderdelen, slik je verliesje (if any), en koop een andere. Verder is er niks meer over te zeggen. Echt niet. Punt. Kotsmisselijk van de popcorn.
 
Ik wil hem werkend hebben, Maarja... Als het niet anders is...
Er zit een breuk in de print bij het deel met de Arpegiator(Zeg maar tot de DCO waves)
En hij mist flink wat draden voor de toetsen.... en er is wat mis met de Keymapping....
 
Ik wil hem werkend hebben, Maarja... Als het niet anders is...
Er zit een breuk in de print bij het deel met de Arpegiator(Zeg maar tot de DCO waves)
En hij mist flink wat draden voor de toetsen.... en er is wat mis met de Keymapping....

Dan is hij toch behoorlijk kapot, is hij nog wel te repareren?
 
Ik denk niet dat er nog iemand zit te wachten op je gejammer Bradley. Hou toch eens op met die forumvervuiling en dat twitter gedrag. Vecht je sorres lekker buiten het forum uit.
En ik ken de "omstandigheden" en heb het volste begrip voor Mike.

En nu terug naar de Juno 60. Alle tips, tricks, mods en andere interessante dingen zijn welkom.
Zo zou ik wel eens wat coole patches willen horen.

De tricks zijn denk ik algemeen bekend. En een patch is op de juno 60 zo gemaakt. Zal eens zien of ik dit weekend wat leuks kan plaatsen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top