** Ode aan de Juno-60 **

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik hou zielsveel van de Juno 60 :luv:

de enige bak die ik nooit zal verkopen... zo'n mooie sound
 
Het is inderdaad een hele mooie bak8)

Die van mij werkt nog steeds niet 100%, Maar goed... Hij klinkt al zo verschrikkelijk lekker!
 
Staat nog steeds in de winkel, of heb je 'm al thuis?
 
Hij staat nog steeds in de winkel helaas!
We moeten die spullen(Veertjes, Voicechips) nog bestellen!

Althans, Ik denk dat we de Voicechips moeten bestellen aangezien bepaalde tonen niet kloppen

Stel ik sla een C aan op het eerste octaaf dan krijg ik een G van het eerste oktaaf, Sla ik de G van dat eerste oktaaf aan dan krijg ik een C, En een B klinkt als een F enzo...
Sommige tonen zijn wel goed, Maar de meeste zijn niet helemaal fris!
 
Hij staat nog steeds in de winkel helaas!
We moeten die spullen(Veertjes, Voicechips) nog bestellen!

Althans, Ik denk dat we de Voicechips moeten bestellen aangezien bepaalde tonen niet kloppen

Stel ik sla een C aan op het eerste octaaf dan krijg ik een G van het eerste oktaaf, Sla ik de G van dat eerste oktaaf aan dan krijg ik een C, En een B klinkt als een F enzo...
Sommige tonen zijn wel goed, Maar de meeste zijn niet helemaal fris!

Ik kom niet veel meer op SF maar dat verhaal van jou met je juno60 komt zelfs mij de spuigaten uit ondertussen, fix gewoon dat ding man. Mooi NL gezegde, van uitstel komt afstel.
 
idd, of breng hem naar een goede reparateur die hier genoeg op SF zitten
 
Ik wil hem best wel laten repareren, Maar ik zit finnancieel heel kut!
 
Ik begrijp wat je bedoelt, Je denkt dat ik lieg....
maar er staan 2 filmpjes van die juon op het internet op mijn youtube kanaal...

Als iemand NU hier een prijs kan opgeven voor reparatie, En de tijd dat ik hem kwijt ben.. stuur ik een PM!
 
Het laatste waarvan ik je wil beschuldigen is dat je liegt,
maar zoveel gelul over een juno60 die het niet doet heeft niemand hier wat aan.

Als ik jou was zou ik een nieuwe draad aanmaken hier op SF waarin je specifiek aangeeft wat er mis is met je Juno en dat je hem graag wilt laten repareren door een deskundige, geef evt aan wat je budget is en ik weet zeker dat die met een maand gefixed is.

succes verder
 
Draad gemaakt!

 
:D 'k Zal ook es een filmpje maken als ik op wat mooie bakken speel bij Feedback, dan is 't net of ik ook mooie synths heb!




sorry, kon 't niet laten.. ;)
 
Ik zeg het wel, je lult, al maanden zit je op te scheppen over je Juno die NU (december 2009) NOG steeds in die winkel staat. Ik geloof je niet en nu mag deze post gedelete worden aangezien Tyros zefls van de grote JUNO 60 draad een Tyros show weet te maken. Gatverdamme wat kots ik op jou :r

Serieus man wie laat een brakke Juno voor 100 pleuro maanden in een winkel staan, zelfs ik zou em zo snel mogelijk kopen...
 
RSB: wat een verrekte geinig speeltje daar onderaan de sounds-pagina! Top!

(Oh- en de Juno 60 rocks! :D )
 
Laatst gewijzigd:
Ik zeg het wel, je lult, al maanden zit je op te scheppen over je Juno die NU (december 2009) NOG steeds in die winkel staat. Ik geloof je niet en nu mag deze post gedelete worden aangezien Tyros zefls van de grote JUNO 60 draad een Tyros show weet te maken. Gatverdamme wat kots ik op jou :r

Serieus man wie laat een brakke Juno voor 100 pleuro maanden in een winkel staan, zelfs ik zou em zo snel mogelijk kopen...


Ik heb hem gekocht!
Enne, Hoezo nou weer een Tyros show?

Het gaat over de Juno toch of niet?, Dat ik hem nog niet heb en snel gerepareerd wil hebben is toch logisch?, En mag besproken worden want dit is het grote JUNO topic!
 
Na lang zoeken ben ik in het bezit van een juno-60, wat een geweldige synth is het.
Paar pics:

attachment.php


attachment.php


attachment.php


Roland kwintet:

attachment.php
 

Attachments

  • Juno-60 001.JPG
    Juno-60 001.JPG
    169 KB · Bekeken: 48
  • Juno-60 003.JPG
    Juno-60 003.JPG
    207,8 KB · Bekeken: 44
  • Juno-60 006.JPG
    Juno-60 006.JPG
    196,7 KB · Bekeken: 44
  • Juno-60 011.JPG
    Juno-60 011.JPG
    227,7 KB · Bekeken: 44
Geweldig gefeliciteerd! Nu kunnen we je eindelijk de secret handshake leren!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top