[beuken] Mindcrawler - Ghetup Blaster

Pjotr G

funky lid
Lid sinds
1 november 2001
Berichten
4.580
Locatie
Nieuwkoop
Hallo,

ff onder mijn non-techno alter ego een hardbass-trackje. Ik heb gister een keer of 3 die darkraver CD gehoord, vandaar. Bijna allemaal sampler is dit, alleen de bass-808 tom en crash cymbal komen uit MC-307. Galm en Delay gewoon Zoom RFX-1000, LEM CLX2 compressor op de main inserts. Mixed on Behringer MX2442.

Download:
http://homepage.uvt.nl/~s216887/samples/songs/Mindcrawler_-_Ghetup_Blaster.mp3


Dusss :) alleen voor mensen die van af en toe lekker stampe houden!

Wat vind u?
 
HAKKEUUUUUUUUH !!!!!!!!!
de vocal is wel leuk, maar mischien kun je er eens een timestrech op steken ofzo.
die tik gaat wel irriteren na een tijdje. voor derest stampt hij wel door.
 
whehehe je hoort idd dat je door darkraver bent beinvloed :P

heb je je kick ergens op een of andere manier stereo staan ofzo ? klinkt niet echt lekker mono

voor de rest klinkt het niet eens zo slecht eigenlijk.
 
Ik vind dit wel cool klinken! Oldschool-achtig is het zeker, dat gevoel komt meteen bij me boven.

Vocal is cool, als wel es eerder gebruikt maar dat mag niet baten.:D
Ik vind m ook wel erg vaak gebruikt in dit nummer eerlijk gezegd.

Lekkere kick ook, en dat juno-geluidje maakt het helemaal af!:)

Ik vind m goed gelukt :okdan:

(Die Darkraver cd heb ik ook btw, lekker cd'tje:) )
 
tnx voor t checken


De kick is mono, en staat gewoon op n mono kanaal in t midden op de mixer....vreemd
 
Origineel geplaatst door Pjotr G
tnx voor t checken


De kick is mono, en staat gewoon op n mono kanaal in t midden op de mixer....vreemd

Zeker een behringer 8o)
 
Weinig hardstyle (of bedoelde je dat niet met hardbass...), eerder Old Skool. Maar goed, best een leuk trackje alleen gaat die (te bekende) sample wel vervelen.
 
als ik hardstyle bedoelde, zou ik wel hardstyle zeggen. Echte oldskool is t ook niet echt, laten we t houden op Mark V & Poogy Bear style
 
Origineel geplaatst door Pjotr G
als ik hardstyle bedoelde, zou ik wel hardstyle zeggen. Echte oldskool is t ook niet echt, laten we t houden op Mark V & Poogy Bear style

Oftewel Jumpstyle. :) Jaja, mensen willen alles in hokjes stoppen, ik weet het...

Even over je track, ik vind hem wel lekker! Alleen een beetje uitgekauwde geluiden... die hebben we nu wel gehoord. Misschien kan je die distorted 909 kick en juno vervangen door geluiden die wat origineler zijn? Voor de rest... lekker no nonsense beuk nummertje! :okdan:

(Die cd van darkraver is idd wel grappig. Helemaal dat nummer: happy together... leuke gimmick. Jump 2004 vind ik persoonlijk beter, vooral de eerste paar nummers zijn te gek... Mocht je die nog niet kennen)
 
Origineel geplaatst door Pjotr G
laten we t houden op Mark V & Poogy Bear style

Juist, lekker gedateerd, maar klinkt nog even ok! UC dus.. :P
 
hmm lekker trackie 8~

als je het juno geluid nou eens door wat anders veranderd en het zo origineler maakt..........:D
 
hard en achterhaald; eindelijk eens een nummertje dat mij kan bekoren. :D
Komt die juno zaag ook uit den sampler? Je hebt toch een alpha juno?


Houden jullie trouwens eens op met dat hard-oldschool-jump-poogiebear-style gel*l :confused: ;).
 
hehe ik heb een alfa juno....en die hoover komt uit de sampler

tja als je t zo stelt idd wel vreemd van mij :D
 
Leuk!:D
Beetje (te) langzaam voor de stijl lijkt me, maar daarom wel leuker!

Blijft gewoon erg lagge om zulke muziek te maken, vind ik!!
 
dit tempo is niet ongewoon hoor voor dit soort muziek (jumpstyle en trager)

Bijkomend voordeel; traag tempo geeft ruimte voor een mega-snoeidikke kick (hoewel dat hier niet het geval is hoor)
 
Back
Top