Track

Gaaf hoor! :okdan: Loop echt lekker, vooral ook dat stuk wat ook in de fade-out zit (het refrein?). :)

Maar inderdaad, aan de mix en geluiden is nogal wat te doen (hoewel het nu wel mooi open klinkt; da's helemaal niet erg, zeker als er nog zang en koortjes bij moeten). Ik weet trouwens niet of je de geluiden wel zoveel beter krijgt met duurdere synths; dit is eigenlijk muziek voor 'echte' instrumenten natuurlijk. Ik bedoel: zo goed als je dit zou kunnen krijgen met een echte drummer, blazers, bassist, fluitist, enz. (voor dat soort geluiden heb je toch juist een rompler nodig trouwens?) krijg je het met synths nooit, denk ik. Of je moet juist proberen deze muziek te maken met typische synthgeluiden (dus geen blazers met een felle synthbrass, iets met lage cut-off ipv die fluit, enz.). Dan heb je echt een unieke sound binnen het genre .

:biertje:
 
Ik heb het nummer inderdaad meer geschreven met idee voor live instrumenten in een band.
Als ik er een ver synthe versie van zou maken vraag ik me af of het zou passen bij het nummer.
Maar bedankt voor het commentaar.
 
Back
Top