Nieuw en toch niet nieuw

tsuba42

Ingeburgerd
Lid sinds
20 december 2002
Berichten
66
Locatie
Rotterdam
Hallo,

na ruim een jaar geregistreerd te zijn, en in al die tijd maar liefst 2 berichten geplaatst te hebben, stel ik me dan eindelijk voor.
Ik ben Tsuba42, althans zo noem ik mezelf op internet.
Muziek is mijn grote liefde, ik luister (kritisch) naar vrijwel alle muzieksoorten die er bestaan; alleen top 40 wegwerppop heeft de Sint een broertje dood aan.
Jaren geleden heb ik 's op m'n toenmalige PC zo'n tracker geïnstalleerd, Screamtracker volgens mij. Ik was al gauw verkocht en ben vrij lang bezig geweest met samples verzamelen, maken en bewerken en nummertjes maken. Tot m'n PC de geest gaf. Ik heb daarna heel lang geen eigen computer gehad, en heb in diezelfde periode (heel lang dus) mijn vrienden verveeld met de mededeling dat ik ooit apparatuur zou gaan kopen en echt muziek maken. Welnu, inmiddels ben ik alweer een jaar of twee in het bezit van een goede PC die ik regelmatig upgrade, en heb ik ook wat hardware aangeschaft: met name een TR-909, een Nord Rack, een Waldorf Pulse en een A-station, verder nog 2 filters, mengpaneeltje, midi keyboardje etc.
Het muziek maken gaat gestaag vooruit, afhankelijk van hoeveel tijd ik over heb naast werk en vrienden. Ik werk veel met Reason maar sinds ik wat meer hardware heb verschuift het ook meer in die richting. Ik heb inmiddels 2 livesetjes op privé feestjes gedaan, niet geweldig maar het heeft voor mij wel (weer) bevestigd dat ik hiermee door wil.
Wat voor stijl muziek ik dan maak? Tsja, de livesetjes waren techno/electro/acid ofzo, maar thuis slinger ik heen en weer tussen allerlei dingen die ik leuk en interessant vind, van dub tot terror.

Dat was voorlopig weer genoeg leesvoer voor jullie,

Groet'n,
Tsuba42.
 
Welkom!

Twee filters? Moet ik hierbij aan Sherman of MAM of zoiets dergelijks denken? Moroco? MoFX?
 
welkom welkom :doei:
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Welkom!

Twee filters? Moet ik hierbij aan Sherman of MAM of zoiets dergelijks denken? Moroco? MoFX?

Een Electrix Filterfactory, en een vrij vaag doosje, de Megapole Lite (zie deze thread)
 
hellow

hello.gif
 
Bedankt allemaal, ik voel me heel welkom! Misschien dat dit warm onthaal mijn schroom om te posten wat wegneemt...
Ik heb in ieder geval in twee dagen m'n aantal posts al meer dan verdubbeld!
 
Welkom!!
lol.jpg
 
Back
Top