Soundscape - double

hmm.... relax. Vind alleen het achtergrondgeluidje een beetje teveel hoog hebben. Misschien cutoff wat meer dicht? En sommige stereoeffecten gaan wel erg diep en erg ver. Haalt het relaxte er een beetje uit.

maar verder een toppertje hoor. Heerlijk voor een relax avondje: paar biertjes :biertje: , martini-tje, en een relax muziekje (deze bijvoorbeeld)
 
Ja tis weer es wat anders :D Lekker hoor! Kvind idd ook dat het een beetje ruisachtig klinkt nu door veel hoog. Maar misschien was dat wel de bedoeling ;)
 
super ambient track vind ik - supermooie geluiden maar ik vind het stereobeeld soms idd iets TE verwarrend.... tegendeel van mijn track denk ik Fuse , hehe

echt prachtig nummertje, welke synths zitten hierin ?
 
Yamaha rules :halleluja:

Ook al is het niet geheel m'n ding, toch vind ik de combinatie van de verschillende geluiden goed op mekaar afgestemd. Ik vind juist het brede stereobeeld erg aangenaam om te beluisteren. De ruis waar naar sommigen verwijzen vermoed ik dat de noise (die je op de input van een FM-operator hebt gezet) van de SY99 is. Heb je in dit stuk ook de Polaris gebruikt? Zo ja, welk geluid is het dan?

In ieder geval laat dit horen dat je met romplers erg mooie dingen kan doen :okdan:

:doei:
 
Ehmm... een arpje van de EX5 (gemaakt door MarcE) en een preset voice van de XV5080.

Gelukkig uitgevallen toeval eigenlijk.
 
Back
Top