Freeware audio sequencer

Een gratis audio sequencer (zonder midi). Features:

-16 audio tracks
-32 Bit floating point audio engine
-44.1 to 192 kHz sample rate
-3-band parametric EQ &
-2 VST insert slots per channel
-3 VST master effect slots
-ASIO low latency audio driver support
-4 KRISTAL PlugIn slots (wat dat ook moge zijn)

Hier is meer info: http://www.kreatives.org/


Grtz,
Jeroen
 

Attachments

  • kristal_screen_small.jpg
    kristal_screen_small.jpg
    15,4 KB · Bekeken: 121
Wow, wat een mooi gratis programma. Ik gebruikte tot nu toe audacity wat ook gratis is maar niet goed met vst over weg kan en volgens mij ook geen asio ondersteund etc.

Ik weet nog niet hoe stabiel het programma is ik ben zo op het eerste gezicht heel erg onder de indruk!

Druid
 
ik heb m gelijk even getest, werkt goed onder 2000 met standaard kaartje :okdan: asio ziet er goed uit idd.
Goeie oplossing om even snel iets over elkaar heen plakken, en met een beetje creativiteit zelfs hele nummers bouwen.

Als je een 8 in /out kaart hebt kan je helemaal los, maar ik heb m nog niet getest op m'n ews 88m/t ....
 
qua outlook sx?

qua outlook sx?

het lijkt er in ieder geval wel op en die vindt ik ook al zo mooi...
 
Origineel geplaatst door Jazper
Open source.. & freeware.. :okdan:


waar staat die source dan?
 
Origineel geplaatst door virkaz
ziet er goed uit! ik zal het vanmidag eens testen met een laptopje


leuke app! al 4 trax tegelijk met m'n soundmaxje ;) laptopsoundonboard crappy ding. en gaat prima
verder zijn vele keyb. shortcuts hetzelfde als bij cubase sx. nice :)
of ik het echt ga gebruiken, hmm nee, denk het niet
 
For Free

For Free

Ziet er op het eerste gezicht allemaal goed uit. Toch jammer van die midi :bekdicht: . Ja, Maar. Het oogt stabiel en als dit programma dat ook is dan zou het uitstekend geschikt zijn voor bandopname e.d. Weinig fratsen gewoon gaan.
 
Ondersteuning van midi gaat hij wel aan werken begreep ik. Ook kan hij crashen op Halion se en daar maakt de maker nog een (register) patch voor, zodat hij bij instal. niet alle plugins gaat scannen.. Verder echt fantastisch dat iemand zoiets maakt en gratis deelt.... echt te gek!!!:halleluja
 
Origineel geplaatst door astronaut
Toch jammer van die midi :bekdicht:
en...? t'iz toch voor audio, wat mot je dan met midi?

Origineel geplaatst door Flatron
Knap! En dan verdikke nog Gratis !
d'r zijn nog wel es mensen die iets voor 'niets' doen...
erm... beetje dubbelzinnig niet?
 
Nou, als dit open source is, dan is er meestal meer draagvlak om het programma te verbeteren. Misschien ondersteunt het in de nabije toekomst wel Rewire :D.. Dat zou mooi zijn en als het aantal kanalen en VST effects per kanaal opgeschroefd worden, dan wordt dit een erg interessant pakketje om te gebruiken als sequencer.. :D:D
 
Origineel geplaatst door 6 trak
en...? t'iz toch voor audio, wat mot je dan met midi?

Midi altijd handig. Maar als het gratis is mag je niet klagen toch?
 
Origineel geplaatst door pilo2710
Nou, als dit open source is, dan is er meestal meer draagvlak om het programma te verbeteren. Misschien ondersteunt het in de nabije toekomst wel Rewire :D.. Dat zou mooi zijn en als het aantal kanalen en VST effects per kanaal opgeschroefd worden, dan wordt dit een erg interessant pakketje om te gebruiken als sequencer.. :D:D


tis helemaal geen open source....tenminste ik kan nergens ook maar iets daarover vinden....
 
gratis is altijd leuk :)
 
Ik gebruikte altijd Wavelab Audiomontage voor werken met verschillene Audio-layers (zonder midi).

Heeft iemand al getest wat de mogelijkheden zijn van dit pakket t.o.v.
Wavelab Audiomontage?
 
KRISTAL Audio Engine is FREEWARE for personal, educational and non-commercial use.
Non-commercial use? Wat heb je er dan aan?:stupid
 
Back
Top