PC probleem

Windows onder 8 mb...................dat kan ik bijna niet geloven(ik ben ooit 6 jaar ITér geweest)

Als je je muis beweegt...........beweegt je cursor dan ook, of moet je een weekkie wachten.

Meer geheugen.....................64 Mb op z'n minst, ff windows opnieuw en gaan!!!
 
Voor een P90 vind je bijna geen nieuw geheugen meer. Oude pentiums maken nog gebruik van 72pins FP of EDO simms, welke nu flink veel duurder zijn dan 168pins SD/DDR-RAM.
Daarvoor moet je de beurzen aflopen tegenwoordig. Een enkele computerzaak wil er nog wel eens wat hebben, maar soms is dat gewoon puur geluk...

Bovendien moet je deze simms per 2 plaatsen, en als je ze dan nog kunt krijgen zal het waarschijnlijk niet kleiner zijn dan 32mb, dus dat wordt dan 2x32mb, ik schat dat je dat al gauw 70 Eur gaat kosten.
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Traxopia
:) :) :) :) :) Altijd een goed gevoel om gelijk te hebben :o

Maar idd win95 gebruikt nogal wat geheugen, je zei gloof ik dat je 8mb hebt, dit is officieel zelfs te weinig om win95 te draaien zodat windows erg veel moet swappen.

Ja hoor, mooi is dat! In ieder geval werkt het weer maar volgens mij is dat van die HD ruimte so basic dat er veel mensen niet aan gedacht hebben.
Volgens MS heb ik verstand van Win95 omdat ik zo'n examen ervoor heb gedaan en gehaald. En officieel kan het wel hoor die 8mb, maar word aangeraden minstens 16 te gebruiken. Maar zo'n snuggere opmerking van meneer hier is wel erg fout hoor. En over die geheugens, ik heb nog wel 2x 4Mb reepjes liggen. Ik heb ze gratis gekregen en kan ze ook zo geven hoor geen probleem. Of ze werken is een 2e.
 
je moet ff kijken naar de hoeveelheid beschikbare hardeschijf. Want windows gebruikt een swap file op de HD. als je niet genoeg ruimte daarvoor hebt kan je zo'n melding krijgen.

dus ruim ff je hd op

===
oow dat was al gepost, sorry ! :stupid
 
nou ik wil niks zeggen maar niet zaniken over die 8 mb want het systeem loopt als een zonnetje

ik denk dat dat komt doordat t dedicated muziek is, dus geen office erop en die shit.

start sneller op als P433 met 64 mb ram in tilburg. Hoef geen extra geheugen. T werkt weer en dan is t goed
 
Origineel geplaatst door fuse


Ja hoor, mooi is dat! In ieder geval werkt het weer maar volgens mij is dat van die HD ruimte so basic dat er veel mensen niet aan gedacht hebben.

Laten we het daar maar gewoon op houden ;) Helemaal met je eens!
 
If it aint broke, don't fix it!

of

Fix it 'till it's broke

of

better safe than sorry

The choice is yours....:)
 
Origineel geplaatst door King of Snake
If it aint broke, don't fix it!

It ain't broke, I am
 
hey guys,

klinkt als een ouderwets registrie probleempje, sorry om te zeggen maar maak maar gebruik van de microsoft helpdesk methode : Re Install .........
 
Je kunt de gereserveerde ruimte voor je prullenbak ook een stukje omlaag brengen, standaard ligt dat op 10% van je schijfruimte onder Windows 95.
 
Back
Top