Janken!

olafmol

[EXPANSIONS]
Lid sinds
23 juli 2001
Berichten
8.784
Locatie
Utrecht
soms betrap ik me erop dat ik wel kan janken bij het idee dat ik zomaar 6 jaar heb laten schieten qua muziek maken..toen ik studeerde speelde ik soms wel es met mijn kawai K1 en Mau 1MB RAM sample soundcard plus cakewalk op mijn Windows 3.11 PC, maar echt serieus was ik er niet mee bezig..toch kwamen er best wel leuke dingen uit.....pas sinds een jaartje of 3 ben ik er weer serieus mee bezig gegaan en nu baal ik echt verschrikkelijk van die "weggegooide" tijd....op welk niveau had ik wel niet kunnen zitten als ik toen ook gewoon net zoals nu bezig was geweest?

daaruit voort vloeit het volgende: als je nu zo kijkt wat een gemiddelde PC allemaal kan met gratis of goedkope softsynths! man! als "wij" dat toen allemaal ook ter beschikking hadden gehad....wat waren de gevolgen wel niet geweesT??

Olaf
 
Ik zelf kan daar niet om janken, de wereld veranderd nu eenmaal. Vooruitgang gaat altijd door.
Zorg er voor dat je leven je bevalt dan maakt het allemaal niet zo uit. :)
 
Volgens mij probeer je een soort knuppel in het hoenderhok effect teweeg te brengen. Zo van "als ik vroeger die gratis programma's had gehad, nou dan had ik nu dikke vette HITS gehad man!"

bwaahh.. pff
 
volgens mij had je als je die 6 jaar goed gebruikt had iig nu genoeg geweten om geen behringer gear meer te gebruiken! :duivels: :D

maar ff serieus... aan de hand van de posts die ik van je gelezen heb hier, heb je meer als voldoende kennis in huis wat betreft muziek maken en wat erbij komt kijken... vergeet ook niet dat een beginneling soms veel vettere dingen weet te maken als een "seasoned pro"... kennis is niet altijd voldoende om goede muziek te maken en kan zelfs zeer snel omslaan in het tegenovergestelde (bijv. alleen fixeren op hoe die snare nou klinkt, ipv gewoon vrolijk te musiceren)