808 en 909 voor 2000 en meer bij Mercks muziek

Hehe.. die zoek ik eigenlijk.. maar 1250 is niet bepaald goedkoop.. als het een oplichter is prijst ie zichzelf uit de markt.. :D
Dat 1 jaar oud klopt idd niet.. (ignorance??)
 
Had een advertentie geplaatst op MP dat het scam is, die is er inmiddels af met een waarschuwing van MP, de scam laten ze gewoon staan.
 
Laatst gewijzigd:
Die komt wel weer met een ander account, ik denk dat ze op de een of andere manier toch goeie winst draaien.
 
Deze 808 hier? Zo nep als wat:
https://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/drumcomputers/m1296618085-roland-tr-808.html

Banholt is net als Emmen lekker ver, zodat niemand ingaat op dat geruststellende 'Te testen en mee te nemen bij mij thuis'.

Foto's van eBay, natuurlijk:
https://www.ebay.com/p/Roland-TR-808-Rhythm-Composer/1529884821

En vergelijk de taal van het zoekertje ('of dergelijk') eens met dit verwijderde account. Zou me verbazen als het níét dezelfde persoon is:
https://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/drumcomputers/m1290612847-roland-tr-808.html

Sindsdien heeft-ie wel geleerd dat 'geen deuken' zo ongeveer het minst geruststellende is wat je over een synth kunt zeggen. :D
 
Nou, dan toch niet naar Banholt vandaag?! Ongeloveloos.....

attachment.php
 

Attachments

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    26,6 KB · Bekeken: 115
Ik moet trouwens ook weer denken aan de Elektron Monomachine die ik ooit hier op SF zou kopen. Door omstandigheden moest ik ervan zien.. maar de info erover (plaatjes die ik ervan kreeg..) het voelde toch wat vreemdig..
Uiteindelijk kwam ik niet lang daarna dezelfde plaatjes op Ebay.kleinanzeigen tegen.. (wie moet je dan nog geloven??) Toch bleek deze persoon de maker van de foto's!

Die zelfde Monomachine heb ik toen (na er een filmpje van gekregen te hebben) gekocht en is na een klein weekje veilig aangekomen. En is 300% zeker de monomachine van de foto's.

Zogenaamde verkopers gaan soms ook intimiderend doen. Als je, om wat voor reden dan ook, afhaakt. Alsof je ze al ergens van beschuldigd voordat je het gedaan hebt..
Ik krijg nog de rillingen als ik er aan terug denk wat er gebeurt zou zijn als ik die van die SFer had gekocht en had laten opsturen vanuit België.. Ik baalde er destijds best van dat het gewoon niet uitkwam maar ben o zo blij dat de omstandigheden mij hebben gedwongen ervan te zien..
 
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, ze kunnen gewoon ongestraft hun gang gaan en
dat weten ze, van die Oberheim set op MP laatst heb ik een ing nummer gekregen en dat meteen
bij ing doorgegeven.
De moeite om daar (adequaat) op te reageren is blijkbaar al teveel gevraagd en de politie lacht
je nog net niet uit als je je geld kwijt bent aan zo'n minderwaardig schepsel.
Het is eenvoudig en snel op te lossen maar daar is bij "hogerhand" duidelijk geen animo voor.
 
Lijkt nu weer verplaatst te zijn naar Assen. Beide TR's en TB te koop bij East Audio Productions.
 
Die Oberheim set van laatst heb ik bij ing gemeld omdat de "verkoper" een ing banknummer doorgaf.
Geen enkele reaktie opgekregen van ing, daarom stopt dit niet, het is nagenoeg zonder risico voor die lui.
Dezelfde aanpak kun je van de politie verwachten.
 
Die Oberheim set van laatst heb ik bij ing gemeld omdat de "verkoper" een ing banknummer doorgaf.
Geen enkele reaktie opgekregen van ing, daarom stopt dit niet, het is nagenoeg zonder risico voor die lui.
Dezelfde aanpak kun je van de politie verwachten.

Geef het door aan Radar bijv, dan heb je kans dat die vragen gaan stellen aan ING en dat op die manier het beleid verandert.
 
Geef het door aan Radar bijv, dan heb je kans dat die vragen gaan stellen aan ING en dat op die manier het beleid verandert.

Dat beleid veranderd niet. ING kan niets doen. Ze zijn juridisch gezien niet gemachtigd om zomaar een banknummer te sluiten. Dat kan alleen de politie op verzoek doen.

Enige wat je kan doen is het melden bij de politie en hier en daar zijn nog wat sites waar je het banknummer als oplichting kan registeren. Daar het houdt het mee op.

Politie wordt pas wakker bij meer dan 50 meldingen want dan wordt het grootschalig. Voor een enkele oplichting komen ze niet van hun stoel af.

Heel frustrerend maar het is niet anders.
 
Lijkt nu weer verplaatst te zijn naar Assen. Beide TR's en TB te koop bij East Audio Productions.

Gelukkig is het account onklaar gemaakt..
Echte eigenaar van East Audio Productions reageerde ook redelijk snel op mijn berichtje en heeft meteen actie ondernomen.. Was er behoorlijk van geschrokken dat zijn naam zo misbruikt werd.. maar iig dankbaar dat het hem zo snel kenbaar werd gemaakt :okdan:
 
Back
Top