Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Juist, thats how to play the game.Verder goed dat ze ervoor krijgt wat het waard is in deze markt![]()
Dat schijnt toch zo wel een beetje de gimmick te zijn (urban legend). Dat niet opstarten niet lol. Boemtsjak heeft indertijd de knopjes gereviseerd,De gebreken: "De interne klok is niet stabiel. En soms start hij op en soms niet". Geen flauw idee of dit makkelijk te fixen is.
Niemand wilde die troep hebben toen hé, het moest Korg M1 zijn, daar zaten goeie ook drums in.Waar is de tijd dat je ze nog in goede staat in een tweedehands muziekwinkel kon vinden aan 15.000 Bfr (375 euro)...
Koopje? Ik hoor het graag zeggenAls die voor 2600 euro weggegaan is dan heeft iemand toch een koopje gedaan.
hehe ja blijft veel geld maar tr808's zitten toch rond de 5000 € tegenwoordig , op Reverb liggen de prijzen nog hoger.Koopje? Ik hoor het graag zeggen
Wat is een overhaalde, perfect werkende "met krassen en gebruikschade" dan waard?
Je wens is vervuld. Ik ben er klaar mee.kan je mij geen levenslange ban geven
Voor de mensen die hier nog wel lid zijn: er is geen enkel bericht weggehaald door een mod. Geen idee welk bericht hij bedoelt.Er blijkt hier toch een vorm van censuur en "Nazi-toestanden" te zijn. Waar zijn de berichten van daarnet?