TR-808 (500 euro)

:dubbel: er staat nu bij:

GELIEVE NIET MEER TE REAGEREN, IK NEEM CONTACT OP¨MET DE GEINTERESSEERDEN
 
Een tr808 is een vrij simpel toestel en er zit niets speciaals in.
Als hij relatief compleet is dan is werkend krijgen geen punt.
Ik zou zeggen een TR808 defect kopen is een relatief laag risico.
 
Prijsverandering, vanaf nu is de kapotte 808 te koop voor 2000 euro. Dat krijg je natuurlijk als er (domme) mensen zijn die gaan overdrijven met bieden. Wat het uiteindelijk totaal niet waard is. Waar is de tijd dat je ze nog in goede staat in een tweedehands muziekwinkel kon vinden aan 15.000 Bfr (375 euro)...
 
Laatst gewijzigd:
De gebreken: "De interne klok is niet stabiel. En soms start hij op en soms niet". Geen flauw idee of dit makkelijk te fixen is.
 
Mensen die boel gear met vrouwennamen verkopen is altijd verdacht. Beetje zoals ene auto 'altijd oud vrouwtje mee gereden' . Er zijn teveel kerels die de account vd vrouw gebruiken... Waarom toch... Maar als iemand m scoort en fixed voor 2500 (pak dan nog 3000) - mooie zaak gedaan, denk ik dan. Blijkt ie echter leeg vanbinnen, tja :)
Ik heb ooit een tr909 gekocht op 2ehands die al een half jaar te koop stond, verkoper was moeilijk te bereiken. Dus 't kan altijd...
Ach, Turnlab pikt m wel op en zet m online voor 6500, maak je geen zorgen.
 
ik vond de draad toch waardevol, je hebt toegelicht hoe mensen moeten kijken naar andere zaken zoals de achtergrond, vergelijken met de andere spullen die te koop zijn (zelfde achtergrond??) - dus toch n goeie bijdrage!
 
De gebreken: "De interne klok is niet stabiel. En soms start hij op en soms niet". Geen flauw idee of dit makkelijk te fixen is.
Dat schijnt toch zo wel een beetje de gimmick te zijn (urban legend). Dat niet opstarten niet lol. Boemtsjak heeft indertijd de knopjes gereviseerd,
en em getuned... Maar je hoort aan pots en geluid toch ook dat zo een ding lekker vaak draaien moet. Als die een winter stil heeft gestaan, dan hoor
je dat best... Ik kocht eens een groovebox bij een kerel die een lantaarn door het plafond moest laten zakken voor licht. Een gat van een meter. Zwarteleeuwstraat Borgerhout,
ik zal het nooit vergeten. De TR-808 kwam uit Brussel, Laken, ook een verwaaid type.
 
Waar is de tijd dat je ze nog in goede staat in een tweedehands muziekwinkel kon vinden aan 15.000 Bfr (375 euro)...
Niemand wilde die troep hebben toen hé, het moest Korg M1 zijn, daar zaten goeie ook drums in. 8D
 
Als die voor 2600 euro weggegaan is dan heeft iemand toch een koopje gedaan.
Koopje? Ik hoor het graag zeggen 😁👍
Wat is een overhaalde, perfect werkende "met krassen en gebruikschade" dan waard?
 
Koopje? Ik hoor het graag zeggen 😁👍
Wat is een overhaalde, perfect werkende "met krassen en gebruikschade" dan waard?
hehe ja blijft veel geld maar tr808's zitten toch rond de 5000 € tegenwoordig , op Reverb liggen de prijzen nog hoger.

Ik denk dat op deze moment éénder welke tr808 minimum 3500 € oplevert. Die hier aangeboden werd zag er echt goed uit en uit de foutomschrijving op te maken was er waarschijnlijk slecht contact of één IC'tje of Elco die wat lastig deed ... maar ik kan het er ook niet aan geven hoor.
 
  • Duimpje
Duimpjes: Vic
kan je mij geen levenslange ban geven
Je wens is vervuld. Ik ben er klaar mee.

Er blijkt hier toch een vorm van censuur en "Nazi-toestanden" te zijn. Waar zijn de berichten van daarnet?
Voor de mensen die hier nog wel lid zijn: er is geen enkel bericht weggehaald door een mod. Geen idee welk bericht hij bedoelt.
 
Back
Top