The Earfucker -We Had Disco ----> [FREE DOWNLOAD]

Topic hijack wat is dat voor wartaal
haha wees een keer duidelijk joh Mr Desinger


Klopt gloom daarom geef ik beter ook geen feedback bij sommige tracks van jou hoe hard het ook aankomt
omdat het vaak niet goed aan komt bij jou als mening


ik hoor nog steeds geluiden en elementen die in jou tracks zitten die nog net zo zijn als eerst

Wordt nu wel eens keer tijd na jaren producen dat je van de samples gaat afstapen toch?
en een keer zelf echt sounds en geluiden gaat maken ?
Die leertijd is nu toch wel over?
of snap je nog steeds niks van fruity loops knuffelbeer
 
in de muziek (industrie) wat ik meer als hobby zie dan economie en geld?


zijn ook normen en waarden NU! nog met kromme regels die producers heel anders zien n elk jaar die voorbij gaat


Vroeger was je een nerd als je samples gebruikte
omdat je ze toen nog niet eens kon kopen online


dus mensen die niks hadden om hardware te kopen gingen stiekem van een 808 of 909 vaw samples maken


En soms vinden mensen het juist leuk als je een bepaalde opbouw kwa melodie lijn gebruikt die in op een vrij gegeven plugin staat


Nu deze tijd gaan de PRO producers workhshops geven hoe je een vette kick uit een bestaande track knipt en daarna gebruikt en pimpt en aanpast voor hun eigen tracks


IK maakte ook wel eens uit een gekochte hardstyle sample pack met 3 kicks een eigen hardcore kick
Is nu niet meer nodig omdat ik al zoveel kicks gemaakt heb dat ik mijn eigen kicks combineer met elkaar om een kick te maken
En soms maak ik ze nog helemaal zelf als ik er zin in heb


maar niet knippen uit een nummer waar mensen hard voor gewerkt hebben als hobby of werk
 
Laatst gewijzigd:
Klopt gloom daarom geef ik beter ook geen feedback bij sommige tracks van jou hoe hard het ook aankomt
omdat het vaak niet goed aan komt bij jou als mening


ik hoor nog steeds geluiden en elementen die in jou tracks zitten die nog net zo zijn als eerst

Wordt nu wel eens keer tijd na jaren producen dat je van de samples gaat afstapen toch? en een keer zelf echt sounds en geluiden gaat maken ?
Die leertijd is nu toch wel over?
of snap je nog steeds niks van fruity loops knuffelbeer

Wie slaat hier wartaal uit ? Mijn beste jongen, ik heb over een periode van 13 jaar minstens 68 vst's gekocht.. Ik gebruik die synths en effecten in combinatie met meestal bewerkte samples, wat is daar mis mee ? Ik moet toch mijn missie uitdragen en de juiste samples gebruiken om de juiste sfeer neer te zetten !

"Leertijd is over" ? Haal je me niet een beetje naar beneden ? Dit is nu eenmaal mijn stijl, net als jouw kick bvb al maanden hetzelfde klinkt. En ik maak de meeste sounds écht wel zelf hoor.. al is het maar een "minor tweakje".. en mijn tracks zitten BOMVOL effecten. Dus, je bent verkeerd.

Btw, onze samenwerking onlangs is idd langs mijn kant gebaseerd op samples, maar dat komt omdat je haast geen enkele vst hebt waar ik over beschik.

Genoeg gezeverd ! Je weet het nu wel !

:luv:
 
Helaas kan ik de track niet beluisteren i.v.m. soundcloud.

Maar de haat voor samples snap ik niet want vst's zijn ook samples.
 
Back
Top