FabFilter Pro-L 2 Limiter

Versie 2 van de FabFilter Pro-L limiter plug-in - met nieuwe en verbeterde features - is direct beschikbaar.

1k0.jpg


Key features:
https://www.fabfilter.com/products/pro-l-2-limiter-plug-in

Prijs: € 169
Upgrade prijs (vanaf Pro-L naar Pro-L 2): Afhankelijk van hoeveel FabFilter plug-ins je al hebt. (*)

* In mijn FabFilter account staat: Tijdelijk met 65% korting voor € 59,15 / daarna 40% korting (dat zou dan € 101,40 moeten zijn)
 
Je kunt hem ook gewoon zelf testen he, als je hem download kun je hem 30 dagen gratis proberen.
 
Is de RMS compleet weggehaald en heeft men nu alleen nog LUFS ?

Dit aangezien voor met name dance stijlen de combinatie van die 2 waardes een goede graadmeter van het spectrum kan geven.
 
Is de RMS compleet weggehaald en heeft men nu alleen nog LUFS ?

Dit aangezien voor met name dance stijlen de combinatie van die 2 waardes een goede graadmeter van het spectrum kan geven.
Zitten er beide nog gewoon in, check de meter net links naast de GR.
Alleen RMS zou ik toch echt gaan vergeten, het is 2017.
 
Je kunt hem ook gewoon zelf testen he, als je hem download kun je hem 30 dagen gratis proberen.

K heb ook wel intresse in deze limiter,, maar k moet eerst effe sparen,
Maar wat ik wou zeggen,
bij de demo versie krijg ik wel WS-Reputation melding van norton, dus dat laat ik dan maar zo,,
 
Okey dan, 8 dagen later..
'k heb de demo draaien,,
Geen WS Reputation melding meer, maar dat het een nieuwe file betreft, aldus norton

Soit,
Wel geweldig deze LUFS Meter Gfx,,
Van limiting ken ik te weinig,, maar dat wordt hopen op korting ipv de 169 Euro,
 
Ik heb hem inmiddels ook meedraaien, en ik vind hem erg goed werken. Het lijkt in elk geval makkelijker om goede resultaten te krijgen dan bij de originele versie en de nieuwe modes/models helpen ook wel.
 
Ja, De klank is ook erg goed,,,
Ik zet er wel de LufsMeter voor, omdat die de track naar een bepaalde Lufs waarde kan brengen, dat moet manueel met de L2 denk 'k.. ??

Soit, 't is 25% korting bij fabfilter, maar wel op de bundles,, dat wou ik melden,,
 
Hier nog een Sonnox liefhebber als het om limiting gaat. Blijft voor mij al jaren de prettigste/ beste limiter. Maar ben ook wel benieuwd wat deze Fabfilter plug te bieden heeft.
 
Ja, De klank is ook erg goed,,,
Ik zet er wel de LufsMeter voor, omdat die de track naar een bepaalde Lufs waarde kan brengen, dat moet manueel met de L2 denk 'k.. ??

Soit, 't is 25% korting bij fabfilter, maar wel op de bundles,, dat wou ik melden,,
De 25% Holiday Sale korting geldt inderdaad alleen op bundles, maar in mijn FabFilter account kon ik ook kiezen voor een zgn. custom bundle waarmee ik Pro-L 2 voor € 50,70 en Pro-R voor € 76,05 kon kopen. De 25% Holiday Sale korting loopt wel vandaag (of is het morgen?) af...

k Heb precies meer goesting om die WLM Plus Loudness Meter Plugin van Waves te kopen,, da's nu voor $29 ipv $399
k ga de demo eens binnenhalen,,

https://www.waves.com/plugins/wlm-loudness-meter#tab-reviews
De PAZ Analyzer (voor mixing!) kost momenteel ook slechts 29$ (bij Waves).
https://www.waves.com/plugins/paz-analyzer

Edit: Bij AudioDeluxe is de prijs momenteel € 22,32
 
Laatst gewijzigd:
Ja okey, merci,,,
Soit, die PAZ analyzer is toch enkel een analyzer ?? OF doet ie ook nog iets ??
Die WLM heeft die limiter in zich, en daar kan ik het volume dan mee afregelen,
 
Ja okey, merci,,,
Soit, die PAZ analyzer is toch enkel een analyzer ?? OF doet ie ook nog iets ??
Die WLM heeft die limiter in zich, en daar kan ik het volume dan mee afregelen,
Die PAZ Analyzer is eigenlijk een visuele bevestiging (van stereo positie en frequency spectrum) wat je oren dan eigenlijk al gehoord moeten hebben. Peak/RMS levels kun je ook aflezen. Sommigen vind het een BS tool, maar ik vind 'm wel nuttig.

Een van de weinige gratis plug-is die ik ooit gebruikt heb is Limiter №6...tot nu denk ik de beste gratis limiter die er is. De GUI daarvan is helaas wel heel spartaans.
https://vladgsound.wordpress.com/plugins/limiter6
 
Back
Top