• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Te koop FabFilter Mix & Master bundle (Pro-Q3, Pro-C2, Pro-L)

Prijs
199 Euro
Conditie
Nieuw

PaulB

Stamgast
Lid sinds
8 juli 2009
Berichten
214
Locatie
R'Dam
Hi,
Mijn mix en master bundle van FabFilter is te koop voor € 199 (incl license transfer fee van € 10).
Hij bevat de laatste versies van PRO-Q en PRO-C en de eerste versie van PRO-L. Deze laatste is te updaten tegen gereduceerd tarief als je al andere FF plugs hebt (in mijn account staat deze nu voor € 60) en de rechten op korting die verhuizen mee. Eigenlijk geldt: hoe meer je er hebt, hoe goedkoper de rest wordt..

Laat me weten als je interesse hebt.

Groeten,
Paul
 
Prijs verlaagd naar € 180! Op de Fafbfiter site nu voor € 126 per plugin dus deze deal is nog altijd een hééél stuk goedkoper. Met deze bundle kan je de upgrade naar PRO-L2 kopen voor € 36 (tot 28 nov)!! (en de andere plugs van FF ook een heel stuk goedkoper)
 
Back
Top