• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Fabfilter plugins

robje24b

Stamgast
Lid sinds
30 juli 2007
Berichten
138
Te koop een 7-tal Fabfilter plugins.

Alle plugins tesamen te koop voor 295 euro (nieuw > 1000 euro). Ik kan niet alle plugins los verkopen omdat sommigen in bundles zijn gekocht. Saturn kan los verkocht worden. Pro C 2 / Pro MB / Pro L / Pro DS zijn een bundle. Pro G en Micro zijn ook een bundle. License fee van 10 euro per plugin/bundle is inbegrepen in de vraagprijs.
Wanneer je de volledige bundle koopt krijg je forse korting op volgende aankopen bij Fabfilter, bv op de Pro-Q2 mocht je die nog willen.

Pro-C 2: 225 euro (bundle prijs voor 4 plugins)
Pro-MB: 225 euro (bundle prijs voor 4 plugins)
Pro-L: 225 euro (bundle prijs voor 4 plugins)
Pro-DS: 225 euro (bundle prijs voor 4 plugins)
Saturn: 70 euro
Pro-G: 80 euro (bundle prijs voor 2 plugins)
Micro: 80 euro (bundle prijs voor 2 plugins)
 
Enkele prijsaanpassingen:

Pro-C2, Pro-MB, Pro-L en Pro-Ds mogen weg voor 210 euro
Saturn mag weg voor 60 euro
Pro-G en Micro mogen weg voor 70 euro

Alles is inclusief license transfer kosten.

Ik ben eerlijk gezegd verbaasd dat deze nog niet weg zijn. Naar mijn mening echt de top van digitale (niet gekleurde) mixing tools met een geweldige GUI en extreem veel instellingsmogelijkheden (mid/side, sidechain filtering, compression/expansion, etc).
 
Pro C2, Pro MB, Pro L en Pro Ds zijn ook verkocht. Dat gaat ineens hard (niet via synthforum overigens)
 
Back
Top