• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Softube Console 1. MK2 +Weiss Gambit channel strip

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

cuba7000

Ouwe rot
Lid sinds
28 Maart 2004
Berichten
3.491
Locatie
Rotterdam
Softube Console 1. MK2 in zeer nette staat nog geen jaar oud ,en helaas zeer weinig gebruikt, komt nog met 2 jaar Bax garantie,ook een extra channel strip erbij gekocht, Weiss Gambit

heeft ook altijd afgedekt gestaan onder de extra bijgekocht Decksaver(dat was 50 euro)

je hebt een ILOK acount nodig, dat is gratis,(zie ILOK website) voor de licence transfer moet een fee van 25 euro betaald worden(dat zit bij mijn prijs inbegrepen) ,en regel ik, ik heb alleen je ILOK account naam nodig

tevens heb ik ook nog wat andere softube plugins die ik niet veel meer gebruik, die kunnen er evt los bijgekocht worden

prijzen zijn echt scherp! en ook geen zin in al dat bieden
(check de nieuw "sale" prijzen op softubewebsite,daar zit ik ver onder)

Softube Console1.+ SSL4000E + Weiss Gambit channel strip + Decksaver dustcover. vaste prijs 260,-

FET compressor. 30,-
Spring Reverb. 15,-
Tube Delay. 15,-
Weiss MM-1 Mastering maximizer 40,-

als je ze alle 4 de plug-ins erbij neemt mogen ze weg voor 80,-
 

Attachments

  • IMG_1659.jpg
    IMG_1659.jpg
    284,5 KB · Bekeken: 172
  • IMG_1661.jpg
    IMG_1661.jpg
    269,7 KB · Bekeken: 133
Back
Top