[MAM] Taurus van MAM (moog clone)

Blinx

Totally addicted to bass
Lid sinds
21 oktober 2001
Berichten
1.682
Locatie
Bilthoven
Ik heb iets vets gevonden op de site van MAM een clone van de moog!!! Het lijkt me best een vet ding, ik heb de mb33mkII (303 clone) en vind hem echt vet. En ik ben zekerz benieuwd naar de Taurus..

taurus.png
 
Ik zag em inderdaad ook staan. Staat nergens bij wat ie gaat kosten en wanneer je em kan kopen. Alleen dat ie 17 maart op de musikmesse word "exhibitionated" :)
 
Ik ben er ook benieuwd naar. Ik mag MAM wel. Ik heb er geen enkele synth van, maar ze brengen wel veel uit. Liever veel apparaten in kleine oplages, dan weinig apparaten in grote oplages..
 
Zoals ie er uitziet lijkt het mij voor MAM een groote vooruitgang. Een paar dingen ben ik heel erg in geintreseerd namelijk dat het lijkt alsof ie 2 oscilators krijgt een uitgebreid filter en iets wat MAM nog nooit gehad heeft geheugen!
 
Niet vaag, berichtjes voor de nieuws sectie moeten eerst goedgekeurd worden door 'n mod. Hij staat er nu wel.

Ik heb die 303 kloon wel eens gehoord, en ik moet zeggen dat ik gsm's gehoord heb die vetter klinken. Maar wat wil je voor die paar knaken. Ik ben nog wel benieuwd naar die Taurus, maar vooral omdat er waarschijnlijk weer een typisch MAM-prijskaartje aan hangt ("Ganz Billig jah").
 
He pas he Lo-Fi...je hebt het hier waarschijnlijk wel over mijn 303 kloon....en hij klinkt in ieder geval beter dan mijn GSM....8D geweldig apparaat.....
 
Mee eens, hij mag dan wel goedkoop zijn, maar het is wel een zeer goed apparaat
 
hij mag dan wel goedkoop zijn, maar het is wel een zeer goed apparaat

Dat id heb ik ook wel ja.

Ben nog op de site van MAM wezen kijken en daar kon je een demo downloaden van de MB 33, MB 33 II en de ADX 1 en de kwaliteit viel mij niet tegen :{

Dilemma, dilemma, wat zal ik nu toch gaan kopen:confused:

Greetinx DJ R2, RSI Records

Opeens heb je het, je wordt conducteur.
 
De eerste versie van de mb33 is overal spot goedkoop namelijk rond de 100 euro!!
 
Back
Top