Nintendo Sounds !!

Kevin

Tis niet te gleuven
Lid sinds
25 augustus 2002
Berichten
3.258
Voor de ''Nintendo'' generatie heb ik een VSTi gevonden met wat Nintendo geluidjes aan boord dus kijk maar of je er wat mee kunt..

Audio Demo van het dingetje HIER

En een link naar de pagina HIER
Er staan ook nog andere geinige VSTi's op.
 
wow, cool!
Dit roept om een techno remix hahaha :P
 
met tetris geluiden zijn toch al verschillende nrz gemaakt. ik dacht met tetris en mario. blije hardcore en hardhouse nrz.
 
Wow, dit is echt geweldig!
Hier kan je wel spacy dingen mee maken in combinatie met een koele FM softsynth.

Legend of Zelda in de remake... :okdan:
 
Sommige van die andere plugins zijn dus ook enorm relaxt als je into electro lofi achtige dingen bent... :D
 
niet bruikbaar??
deze vst
nintendogame-midi files
ff shaken....

instant nostalgische electro ranzigheid
misschien geen muzikale hoogstandjes maar voor de echte die-hard zelda/metroid spelers wel ongeloofelijk leuk
tnx
 
Nou ja, hoogstandjes maak je voornamelijk door creativiteit.
Als je met deze lo-fi geluidjes interessante dingen kan maken... *D
 
man sommige van die nintendo muziekjes zijn echt mees-ter-lijk
die japanners (want dat zijn 't meestal) zijn echt zo gek nog niet :D
hoe zij met zulke gare middelen van die retecoole deuntjes maakten, daar kunnen wij als forumleden allemaal wat van leren
 
Origineel geplaatst door Bahamut
man sommige van die nintendo muziekjes zijn echt mees-ter-lijk
die japanners (want dat zijn 't meestal) zijn echt zo gek nog niet :D
hoe zij met zulke gare middelen van die retecoole deuntjes maakten, daar kunnen wij als forumleden allemaal wat van leren

En die engelsen! (Tim Follin)
 
Origineel geplaatst door Bahamut
man sommige van die nintendo muziekjes zijn echt mees-ter-lijk
die japanners (want dat zijn 't meestal) zijn echt zo gek nog niet :D
hoe zij met zulke gare middelen van die retecoole deuntjes maakten, daar kunnen wij als forumleden allemaal wat van leren

Iig kunnen we weer lekker freaken met onze nieuwe speledingetjes.. NINTENDO!! :halleluja :halleluja ;)
Heeft iemand eigenlijk al iets gemaakt met deze iVST's? zo ja, post ze hier ff, want ik ben wel benieuwd wat
jullie er van bakken..
 
Back
Top