Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
In de originele bestelling bij het eerste telefoontje had ik nog wel gevraagd om te verzenden rechtstreeks naar het postkantoor omdat ik thuis de postbode altijd net misloop... hebben ze toch de postbode er eerst mee langs mij thuis gestuurd waardoor ik pas een dag later naar het postkantoor kon...
En een geld dat dat extra kost: een bezorger die eerst naar je woning moet en daarna naar het dichtstbijzijnde afgiftepunt. Daarom zijn de bezorgprijzen (voor particulieren) omhooggegaan van € 6,50 naar € 6,99. Als ze extra gaan vragen voor mensen die service tot aan de voordeur wensen scheelt dat volgens mij bakken met geld.Als het via PostNL kwam dan kan ik dat begrijpen, volgens mijn pakketbezorger moeten ze verplicht eerst bij je langs komen voordat ze het op het postkantoor kunnen afleveren, zelfs al kan je van tevoren aangeven dat je dan niet thuis zal zijn. Dus niet Bax maar PostNL (uitermate handig)...
Eureka
Mijn besteloing is aangekomen...
Uiteindelijk dan maar betaald via overschrijving, in plaats van de betaal link, een screenshot van de betaling gemaild. Nog een mailtje terug gehad van de helpdesk dat ze de betaling zouden afwachten tot die was aangekomen.
In de originele bestelling bij het eerste telefoontje had ik nog wel gevraagd om te verzenden rechtstreeks naar het postkantoor omdat ik thuis de postbode altijd net misloop... hebben ze toch de postbode er eerst mee langs mij thuis gestuurd waardoor ik pas een dag later naar het postkantoor kon...
Er zijn meerdere webshops waar je gewoon de optie hebt om de postnl het bij een postkantoor naar keuze te laten bezorgen. Het ligt dus wel aan de site of ze dit implementeren of niet.
Werkt super chill, je krijgt een mailtje als het er ligt met de tijd vanaf hoe laat je het kan komen afhalen.
Wou ik afgelopen weekend een aantal spulletjes kopen tijdens de -10% actie maar had nog een paar vraagjes. Krijg ik dus vandaag antwoord met de mededeling dat die actie ondertussen verlopen is... Ik vraag me af op welke planeet ze daar leven maar ik ga echt niet 10% meer betalen omdat de helpdesk traag reageert... Dan koop ik nog liever ergens anders...
Dit is heel herkenbaar, deels veroorzaakt door laksheid, onderbezetting, lomp gedrag, arrogantie en geen fatsoen. Je kunt er iets van zeggen, maar direct afhaken is in dergelijke gevallen zonder twijfel het beste wat je kunt doen. De kleine service gerichte muziekwinkels zijn er nog wel hoor, maar daar betaal je meestal ook gelijk 3x de hoofdprijs voor.Ik zou graag een kleine service-gerichte muziekwinkel al mijn business gegeven hebben, al was het maar als een vorm van 'gunning'. Maar in mijn GAS-quisities van de afgelopen 2 jaar is het me nog niet gelukt om een partij te vinden die niet gerund wordt door lapzwansen die niet terugbellen, niet thuisgeven bij serviceverzoeken of anderszins laten blijken dat ze mijn omzet niet waarderen. Van de week nog met een partij gedeald waar ik klaar stond om een EQ van 2500 euro te bestellen, maar mijnheer hield ineens op met op mail reageren en kwam uiteindelijk niet af met een offerte.
Bax, fantasieloze dozenschuivers als ze zijn, is tot nog toe op mij overgekomen als de minste bullshit en de hoogste betrouwbaarheid. Als ze hun assortiment aan de high-end kant wat zouden uitbreiden zou ik denk ik nergens anders meer shoppen.
Vorige week BAX Rotterdam drie keer proberen te bereiken, niemand nam op.
Toen maar de Jupiter 50 maar ergens anders gekocht.
Vorige week BAX Rotterdam drie keer proberen te bereiken, niemand nam op.