Opvolger Moog sub37 oplage 2000 stuks.

Moog komt met de opvolger van de Sub 37 de Moog Subsequent 37 CV met een oplage van slechts 2000 wereldwijd.

Sub%2037%20CV_angle%20black_webnow.jpg


FEATURES
SOUND ENGINE EVOLUTION – Greater sonic dimension
MORE MULTIDRIVE – Wider range and dirtier than ever before
ROOM FOR TWO - More headroom means Duo mode sounds even better
6 ASSIGNABLE OUTPUTS – Modular connectivity with 4x CV outs and 2x Gate outs
UPGRADED KEYBED – Lightweight with swift action, velocity, and aftertouch
HIGH-POWER HEADPHONE AMP – Cue up your next sound in the loudest of venues.
LIMITED EDITION -- 2000 units produced worldwide

Informatie Moog website

http://blog.zzounds.com/2017/05/17/moog-subsequent-37-cv-revealed-moogfest-2017/
 

Attachments

  • feat-850x546.jpg
    feat-850x546.jpg
    44,9 KB · Bekeken: 68
Last edited by a moderator:
Dat is toch maar gewoon om wat meer te bieden vs de dominion 1 (tov de sub 37) - minimium kost voor hen, zelfde als met hun gekleurde eerdere versies vd minimoog update versies (zo noem ik de voyagers enz)
 
Afgezien van het uiterlijk (geef mij maar zwart met witte opdruk) vind ik het een goed idee om het audio pad te optimaliseren. Ook het keybed schreeuwde om verbetering. En je kunt m ook gebruiken als zeer uitgebreide midi naar cv's converter. Nu maar wachten op de eerste vergelijkende test met de mini.
 
Kan er niet echt warm of koud van worden. Oude wijn in nieuwe zakken?
 
Ik ben op zich best benieuwd naar die extra headroom en (vooral) die nieuwe multidrive hoor. Ik vervang mijn Sub37 er niet direct voor maar als ik nu voor de keuze stond zou ik deze zeker overwegen (behalve dan dat de looks me duidelijk minder aanspreken dan die van de Sub37).
 
Amos is naar de kapper geweest :) audiokwaliteit filmpje is alleen bagger

 
ja.. een voyacer is wel een heeeel stukkie duurder ;-)
 
Zien jullie wat ik zie in dat filmpje? Bij 6.55? Eindelijk een 'daughter' of zoiets? :-)
Da's de 'BFAM' :) 'Brother From Another Mother' een analoge sequencer die vip-ingenieurs zelf konden maken als workshop op 1 van de voorgaande Moogfests, beetje zoals de werkstatt ontstaan is.
 
...en nu dus blijkbar ook een versie zonder de CV extra's.

Bij Thomann al verkrijgbaar voor € 1599,-

Subsequent_Angle.jpg
 
Ik merkte hier al langer qua wisselkoers en ik las het ook al op nu.nl dat de eurokoers weer richting het niveau van 2015 is gegaan. Dat is nog niet wat het in 2012 was maar waarschijnlijk gaan de komende tijd een aantal zaken waaronder synthesizers en MacBooks weer wat gunstiger uit gaan vallen qua prijs. Ik weet nog wel dat de SubPhatty voor het eerst uit kwam dat het echt een scherpe prijs was voor zo'n machine, als het naar dat niveau terug kan.
 
Ik weet nog wel dat de SubPhatty voor het eerst uit kwam dat het echt een scherpe prijs was voor zo'n machine, als het naar dat niveau terug kan.


1249 was dat en met de 10% kortingsactie van Bax (die toen regelmatig passeerde) kocht ik m voor 1124.
 
Heb m vandaag even 10 min kunnen bespelen en vind de Subsequent veel aardiger klinken, veel minder dirty (
geleidelijker/doceerbaar) Dat stond mij een beetje tegen bij de Subphatty en Sub37. Andere verschillen zijn mij niet opgevallen tijdens die (te) korte ervaring,
 
Heb m vandaag even 10 min kunnen bespelen en vind de Subsequent veel aardiger klinken, veel minder dirty.

Oef! Dan kan ik gerust mijn Sub37 houden want met aardige synths geraak je misschien wel in de 7de hemel maar met een lekkere dirty synth geraak je overal :okdan:
 
Nou, dan zou je misschien je Sub 37 om moeten ruilen voor een Sub Phatty. :D Of nog beter voor een Little Phatty (of de rack versie de Slim Phatty). :D :D Die hebben weliswaar (veel) minder opties dan een Sub 37, maar ik vind die nog agressiever / meer dirty. 8~

En gelet op de opmerking van Freelander ("veel minder dirty") kan ik de Subsequent 37 voor mij zelf dus wel vergeten. ;)

De Phatty's klinken allemaal verschillend en het zal afhankelijk van je smaak zijn welke je voorkeur heeft. :)
 
Back
Top