Opvolger Moog sub37 oplage 2000 stuks.

Moog komt met de opvolger van de Sub 37 de Moog Subsequent 37 CV met een oplage van slechts 2000 wereldwijd.

Sub%2037%20CV_angle%20black_webnow.jpg


FEATURES
SOUND ENGINE EVOLUTION – Greater sonic dimension
MORE MULTIDRIVE – Wider range and dirtier than ever before
ROOM FOR TWO - More headroom means Duo mode sounds even better
6 ASSIGNABLE OUTPUTS – Modular connectivity with 4x CV outs and 2x Gate outs
UPGRADED KEYBED – Lightweight with swift action, velocity, and aftertouch
HIGH-POWER HEADPHONE AMP – Cue up your next sound in the loudest of venues.
LIMITED EDITION -- 2000 units produced worldwide

Informatie Moog website

http://blog.zzounds.com/2017/05/17/moog-subsequent-37-cv-revealed-moogfest-2017/
 

Attachments

  • feat-850x546.jpg
    feat-850x546.jpg
    44,9 KB · Bekeken: 68
Last edited by a moderator:
Ik moet hem niet hebben :D
En het is wereldwijd
 
Niet echt een opvolger als er maar 2000 van worden gemaakt he?

Is de sub37 dan geheel uit productie nu?
 
Niet echt een opvolger als er maar 2000 van worden gemaakt he?

Is de sub37 dan geheel uit productie nu?

Dacht ik ook net aan.. eerder een Special Edition versie :erm:

Desalniettemin: nice.
 
Vind mijn Tribute er mooier uitzien... Hopelijk stoppen ze met de TE zodat de tweedehandswaarde omhoog gaat... :D
 
BFU. Mag ik dat hier zeggen? :-S
 
CV en gate out... denk dat hier hetzelfde gaat gebeuren als de Phatty, blue, red, orange, purple, white etc edition. Misschien nog wel een slim sub 37 CV. Vond 'm in het begin wel goed klinken, maar na aanschaf van een Voyager heb ik m snel weggedaan.

Oke.... appels en peren
 
Laatst gewijzigd:
Een oplage van tweeduizend? Zijn ze helemaal koekoek bij Moog. Weet je hoeveel stroom dat vreet en dan nog maar te zwijgen over de ruimte op mn werkblad die dat in gaat nemen. Mn vrouw ziet me aankomen.
 
Ze grijpen qua design weer terug naar vroegere tijden, vergelijk de inleg en en de afwerkingstrip van de zijkanten maar eens met de Multimoog.
 

Attachments

  • images-3.jpg
    images-3.jpg
    10,6 KB · Bekeken: 63
bij moog verzinnen ze toch altijd maar weer iets nieuws. knap hoor.
 
Bij moog moeten ze wat fris bloed naar binnen trekken.

Sub37 module 19"
6 voice voor 4K (Als zoete broodjes)

Ze maken mooie dingen, maar dit is echt hapsnurkerij.
 
Ik wacht wel op de Behringer kloon
 
De sub37 is een mooie synth. Maar dit heeft toch geen meerwaarde. Benieuwd wat het mag kosten?
 
Geen meerwaarde? Sorry, maar de nieuwe -vrij uitgebreide- CV/Gate output is voor veel (Eurorack / Modular / vintage) liefhebbers best aantrekkelijk.
Ik vond dat echt nl. een gemis op de 'oude' Sub37...
 
De sub37 is een mooie synth. Maar dit heeft toch geen meerwaarde. Benieuwd wat het mag kosten?

Volgens mij werd er 1799 dollar gezegd ergens. Indien de US <> EU prijsverhouding hetzelfde is als die van de Sub37 nu dan zou je op zo'n 1925 euro uitkomen.

Maar dat is speculatie natuurlijk. :)
 
Als heel gelukkige Sub 37 eigenaar kan dit nieuws mij echt niet opwinden. Zo'n kleine, incrementele stap. Moog moet leren echte risico's nemen, en dus echt innoveren. Of is Moog synoniem met altijd-conservatieve produkten?
 
Back
Top