Opvolger Moog sub37 oplage 2000 stuks.

Moog komt met de opvolger van de Sub 37 de Moog Subsequent 37 CV met een oplage van slechts 2000 wereldwijd.

Sub%2037%20CV_angle%20black_webnow.jpg


FEATURES
SOUND ENGINE EVOLUTION – Greater sonic dimension
MORE MULTIDRIVE – Wider range and dirtier than ever before
ROOM FOR TWO - More headroom means Duo mode sounds even better
6 ASSIGNABLE OUTPUTS – Modular connectivity with 4x CV outs and 2x Gate outs
UPGRADED KEYBED – Lightweight with swift action, velocity, and aftertouch
HIGH-POWER HEADPHONE AMP – Cue up your next sound in the loudest of venues.
LIMITED EDITION -- 2000 units produced worldwide

Informatie Moog website

http://blog.zzounds.com/2017/05/17/moog-subsequent-37-cv-revealed-moogfest-2017/
 

Attachments

  • feat-850x546.jpg
    feat-850x546.jpg
    44,9 KB · Bekeken: 68
Last edited by a moderator:
de subsequent kan cleaner en meer dirty dan de sub 37 - dan moet je een hierboven getoond filmpje even checken.

Dat was ook het idee wat ik had: meer bereik in clean én dirty.

Persoonlijk ben ik niet zo van de koppijnklanken, de MiniBrute klonk voor mij verrassend goed met de oscillatorschuiven in de onderste 1/3 van het bereik.
 
En gelet op de opmerking van Freelander ("veel minder dirty") kan ik de Subsequent 37 voor mij zelf dus wel vergeten. ;)
En gelet op de opmerkingen van klinkske (cleaner en meer dirty) en bikkel (meer bereik in clean én dirty) dus niet. :halleluja :D
 
Ik wacht wel ff tot ze op het geniale idee komen om de Memorymoog opnieuw uit te brengen. Tot dan niet veel interesse .
 
Net mailtje gekregen van Moog...

350$ om je Sub37 te upgraden (nieuwe analogy boards en nieuwe keybed), 159$ voor alleen het nieuwe keybed...

Transport naar Moog of een erkend service center moet je er nog bijtellen... In mijn Gerald quasi om de Joel... Gratis levering...

Eat that Elektron!
 
Ben wel vrij zeker dat ik voor de keybed upgrade ga.

Niet overtuigd van de full upgrade, ik vind de cleane sounds nogal koud en de over-overdriven sounds nogal raspy. Als ik de sub37 nog rauwer wil draai ik hem wel door een gitaarpedaal of mf drive.
 
Is toch veel te duur? Verkoop je sub 37 2e hands, koop met 10% korting een verse subsequent voor minder dan de upgrade kost.
 
Ik heb vandaag de mijne opgehaald, wat een ding zeg ... Echt een machtig geluid en lekker veel knopjes :okdan: De zilveren versie vind ik zelf mooier dan de zwarte, maar ik heb ook geen smaak.

Op dit moment kun je de zilveren limited edition CV versie bij Bax kopen tegen 15% korting met de code "opisop", komt 'ie uit op €1427,15 - da's dus goedkoper dan het standaardmodel.
 
Back
Top