Synthmeeting 24 juni

Kan je op een normale manier parkeren met een auto...
 
alle gear is welkom!

ik heb wat passieve busboards gemaakt. die neem ik mee (nog wel zelf headers op solderen!


parkeren: je kan inderdaad normaal parkeren. (al hangt dat van je eigen kunde af)
Er is een parkeer garage "de wolvenhoek" en diversen andere plekken.
 
Ha bedankt voor de reakties, gaat zon rerun busboard ook in een G6 alu case (montage op rail zonder sluiting)?
Gaat er om hangen of ik langs kom met gear deze keer, soort van 90% niet 10% wel maar in ieder geval veel analoog plezier gewenst vandaag allemaal.
 
Laatst gewijzigd:
Waar is het impressieverslag met foto's of filmpjes?
Staan aardig wat foto's op de FB pagina van het event. Ik ben zelf maar kort kunnen gaan helaas, maar wilde toch wel eens graag die ARP 2500 in die fantastische zaal horen. Dat was iig de moeite waard, wat een apparaat! Mooie introductie erbij over de omzwervingen van het CEM, krijg je ook een beetje historie mee van de ontwikkeling van de electronische muziek in Nederland.

En weer een nieuw interessant cursus aanbod van de Toonzaal vanaf september, ik zou graag ook eens die 2500 aan de tand willen voelen... :luv:
 
Ben overdag geweest, en dat was erg leuk, had eigenlijk wel drukker verwacht, maar prima zo. Het bezoek thuis ging pas laat weg, dus toen had het jammer genoeg geen zin meer om langs te komen.
De 2500 gemist, maar ik had er al eens mee gespeeld, tof ding!
 
Hier ook Facebook afgezworen.....
Staat de CEM studio niet meer bij WORM? En het vintage Serge systeem?
 
alles staat nu bij de toonzaal .
met die serge wil ik graag ook een keer spelen !















 
Laatst gewijzigd:
Back
Top