Synthmeeting 24 juni

LAB_

collapse
Lid sinds
24 december 2004
Berichten
1.036
Locatie
Beek
banner-copy-680x276.jpg


24-06-2017
FAQLAB – Dutch Synthmeeting



Deze editie van FAQLab hebben we overdag een synthmeeting, dus heb je een interessante synth? Neem hem mee, sluit hem aan en demonstreer hem.
Het avond programma bestaat uit diverse optredens en concerten met o.a. een demonstratie van de ARP 2500, die sinds kort in de studio staat, een Korg MS ensemble en meer…

Locatie:
Willem Twee Concertzaal (v/h de Toonzaal)
Prins Bernhardstraat 4-6
’s Hertogenbosch

Programma:
overdag:
14:00 – 19:00 Meeting
16:00 presentatie Erwin Engelsma: Draw your modulation shapes
Open studio met oa. een ARP 2500 + 2600, grote Serge modular, PPG, en meer..
Ben Verbaan: experimentele improvisaties in de analoge studio

Foyer:
Rotibabi recordshop

avond:
19:00 Eten
20:30 Presentatie composities studiocursus
21:45 ARP 2500 demo en presentatie
22:30 Korg MS ensemble (heb je een Korg uit de MS serie en wil je meedoen? PM mij!)
23:15 liveset (we zoeken nog een leuke liveset! PM voor info)
00:00 Stijn Koek + Dennis Neumann

rest van het programma volgt nog!

Info:
Facebook
http://www.reverselandfill.org/
 
Last edited by a moderator:
Als je ook komt, graag reageren in dit topic!
Vermeld ook wat voor gear je meeneemt.


LAB_ : Eurorack modular, LZX custom DIY videosynth en div DIY synths
 
Waarom is alles dit jaar op 24-06?
 
:( Ja, dan ben ik ook al bezet..

Leuk initiatief! Succes :okdan:
 
ik kom ook ... :baco:
 
programma update:

Programma:
overdag:
14:00 – 19:00 Meeting
16:00 presentatie Erwin Engelsma: Draw your modulation shapes
Open studio met oa. een ARP 2500 + 2600, grote Serge modular, PPG, en meer..
Ben Verbaan: experimentele improvisaties in de analoge studio

Foyer:
Rotibabi recordshop

avond:
19:00 Eten
20:30 Presentatie composities studiocursus
21:45 ARP 2500 demo en presentatie
22:30 Korg MS ensemble (heb je een Korg uit de MS serie en wil je meedoen? er zijn nog plekjes vrij!)
23:15 liveset (we zoeken nog een leuke liveset! PM voor info)
00:00 GalMoer AKA Stijn Koek + Dennis Neumann
 
Leuk! Ik ga het dit keer niet redden om erbij te zijn, vanwege een drukke periode in de studio (opnames nieuwe plaat). Veel plezier in ieder geval, vorige keer was erg geslaagd, dus nu vast ook weer!

Groeten,

Rutger
 
nog niet helemaal zeker of ik kan komen, maar als ik kom neem ik mijn koffertje met 5 axoloti-circuitboards mee. Moet m alleen nog ff interessanter maken dan tijdens de modular meeting, want dat was uberhaupt mijn eerste test-run met 5 boards op 1 accu.
 
Ik ben voornemens langs te komen, maar weet het nog niet 100% zeker aangezien er nog wat meer boekingen in de agenda staan en ik nog niet weet waar ik wel/niet onderuit kan komen zonder echtelijke crisis.
 
helaas, mijn buik heeft blijkbaar andere plannen deze week... de tering wat kan dat steken..
daarnaast, ook net een 55"multitouch screen te pakken kunnen krijgen op een veiling, dus moet ook nog eens een beetje op mijn geld letten momenteel. Daar zitten vast nog wel wat onverziene kosten aan qua software/aansluiting..
 
Ik ben voornemens te komen, maar zit een beetje met een vergelijkbaar probleem als Von Naphoven. :)
 
Ik ben er bij, maar we krijgen ook nog bezoek.
Denk dat ik des middags even erbij kan zijn, en dan des avonds weer. Ik kan het skiffje wel meenemen, eens kijken of ik vanavond nog wat interessante nieuwere dingen erin kan doen.
 
Demn ik zie dit weer te laat mijn doeper racks liggen nu ook uit elkaar voor hergroepering.. Leuk is er ruimte om je halve woonkamer beslaande modulair mee te takelen en vanaf 14:00 uit te stallen net als den vorigen keer, of ligt de focus nu meer op den studio en live acts met mega korg ms jam?

Btw, heeft iemand nog een paar (gebruikte) doepfer busboards liggen waar hij/zij vanaf moet?
 
(OT) Moeten weer eens een runnetje met de DIY busboards doen die ik ooit heb ontworpen, of misschien moet ik wel even nieuwe doen met een paar DC/DC converters erop.
 
Back
Top