Linn 9000

te duur,geen drive,geen forat,pad dat niet goed werkt.

en geloof me,het is klooien onderhoud aan die dingen,enkel alleen al het hele frontpanel pcb met de pads er uit in terug inzetten is een heel gedoe,moet perfect gealigneerd worden.

klinkt wel als een huis (wolkenkrabber eerder..)
 
te duur,geen drive,geen forat,pad dat niet goed werkt.

en geloof me,het is klooien onderhoud aan die dingen,enkel alleen al het hele frontpanel pcb met de pads er uit in terug inzetten is een heel gedoe,moet perfect gealigneerd worden.

klinkt wel als een huis (wolkenkrabber eerder..)

Daarom zeg ik, koop de LinnDrum.

Zie/zoek ;) het verschil.

Linn 9000 links en LinnDrum rechts.
 

Attachments

  • images-2.jpg
    images-2.jpg
    7,2 KB · Bekeken: 91
  • images-3.jpg
    images-3.jpg
    6,7 KB · Bekeken: 97
Maar een LinnDrum is wel geen alternatief voor een 9000,klinkt heel anders hoor,dat is vooral het verschil
 
Maar een LinnDrum is wel geen alternatief voor een 9000,klinkt heel anders hoor,dat is vooral het verschil

9000 heb ik me nooit in verdiept, klinkt anders wil volgens jou zeggen minder of beter :eureka:
Gezien de prijzen an de LinnDrum (>3000 euro) kan ik me niet voorstellen dat hij de mindere is.
 
Had de 9000 niet veel meer tweakable parameters? Volgens mij is dat waarom Prince hem nooit heeft losgelaten. Ik denk dat hij hem nog steeds vast heeft, in zijn kist.
 
9000 heb ik me nooit in verdiept, klinkt anders wil volgens jou zeggen minder of beter :eureka:
Gezien de prijzen an de LinnDrum (>3000 euro) kan ik me niet voorstellen dat hij de mindere is.

9000 klinkt voller en dynamischer ,de 808 van de digitale drums zeg maar

Ja,idd,het is een beetje uit balans,het probleem is stabiliteit en betrouwbaarheid met die 9000,als dat niet zo was geweest was dit nu een box aan 5k denk ik.
 
Back
Top