Yamaha SY22

flyweight

Spice up your life with FM and Feedback
Lid sinds
10 november 2010
Berichten
11.095
Locatie
HybriDe L!Fe
Als de verkoper instelt "bieden vanaf 170€" waarom dan proberen voor 150€? Dat zijn de bieders die mijn zin in MP behoorlijk doen dalen.

SY22 is een heel leuke synth en 200€ vind ik niks te weinig in deze tijden. Ik gebruikte vooral de random patch knop tot ik een goed startpunt voor een eigen patch had. Heel mooie strings!
 
ik vind 150 euro de perfecte prijs voor een SY22, dat heb ik er ook voor neergelegt.
Maar goed er is inmiddels 180 euro geboden.
Een tweede die ik heb voor 300 euro gekocht.
Dat was echt een fout. Die heb ik inmiddels weggegeven aan een vriendin.
Ik heb onlangs een stereo CEM3320 filter bestelt en zie er naar uit deze met de SY22 te gebruiken.
 
Ik heb ook een yamaha sy22 staan, erg leuk bakje. Fm en rom als source en prima te editten met de computer, al heb ik niet veel kaas gegeten van fm is het met maar 2 operators op de sy22 wel te behappen. Klinkt lekker gruizig, helaas geen filter.

Eerder haalde ik mijn neus op voor "romplers" maar ik ben ze gaan waarderen juist omdat de oscs nu eens niet basic waveformen zijn.
Zo heb ik ook nog de m1, wavestation en de jd800. Leuke van de sy22 en de wavestation is natuurlijk dat de techniek losjes gebaseerd is op de prophet vs. De pek uiteindelijk ook, al is daar de joystick wel een gemis.
 
Ja ik vind Romplers ook fijn. Hifi of lofi allebij leuk.
Zolang ze maar een redelijke synth engine hebben.
Dat heeft de SY22 wel. en ook heerlijk lofi
 
Back
Top