Trak - ASOTTA

En nog steeds krijg ik het niet voor elkaar... kan de naam wel veranderen maar niet de extensie....

hmmm, zou je het kunnen mailen?
 
idd dat idee had ik ook, als een droomtrein of zoiets..

heel toevallig kwam ik net, via ES, deze site tegen en dat 1ste nr. van waroog wanu (het begin) lijkt hier een beetje op!
Check die eens out, 6 : http://www.nonsystems.com/
(alleen is deze wel beter denk ik)
*D
 
Origineel geplaatst door Mystahr
En nog steeds krijg ik het niet voor elkaar... kan de naam wel veranderen maar niet de extensie....

hmmm, zou je het kunnen mailen?

gewoon Openen in plaats van Opslaan kiezen.
als ie klaar is met downloaden vraagt je computer iets in de richting van "waar de fuk moet ik dit in hemelsnaam mee openen, neger?"
en dan zeg je: "winamp, domme stinkvinger!"
kan je er zelfs nog voor kiezen om die extensie altijd daarmee te laten openen.

lekkere soundscape trouwens six
 
HAHAHAHA!

Cyan praat tegen ze computer. ;)



Maar 6 met je taperecordert in een fabriek gaan staan opnemen of zo?
Het is gaaf. :)
Van mij mag het qua mixage wel wat filmischer klinken. Bombastisch enzo. Maar dit past zo als soundscape in Doom3. :)
 
Origineel geplaatst door cyan_circle
gewoon Openen in plaats van Opslaan kiezen.
als ie klaar is met downloaden vraagt je computer iets in de richting van "waar de fuk moet ik dit in hemelsnaam mee openen, neger?"
en dan zeg je: "winamp, domme stinkvinger!"
kan je er zelfs nog voor kiezen om die extensie altijd daarmee te laten openen.

lekkere soundscape trouwens six

bij media player krijg je nog zoiets als nah ik kan het bestandsformaat nietherkenne maar misschien wel lezen als ik zin heb. zal ik poging wagen... gewoon ja dus.

hijs vet 6 :D
 
Ja maar wat te doen, als ik in een verleden tegen de comp heb gezegd te openen met wave-lab... (Ik weet het foute keuze), maar intelligent als de puter is (NOT!) onthoudt ie dat....

En met alle lof hier, wil ik nou eindelijk wel eens deze track horen....
 
Origineel geplaatst door Mystahr
En nog steeds krijg ik het niet voor elkaar... kan de naam wel veranderen maar niet de extensie....

hmmm, zou je het kunnen mailen?

Of je verandert in de dos-prompt de extensie ! Dat werkt altijd !
 
Origineel geplaatst door Mystahr
Ja maar wat te doen, als ik in een verleden tegen de comp heb gezegd te openen met wave-lab... (Ik weet het foute keuze), maar intelligent als de puter is (NOT!) onthoudt ie dat....

En met alle lof hier, wil ik nou eindelijk wel eens deze track horen....

Sla hem op op je buroblad ofzo, klik hem met rechts aan terwijl je de SHIFT toets ingedrukt houdt, klik op openen met...., selecteer alsnog WinAmp, vergeet het vinkje altijd openen met dit programma niet aan te vinken, en offer een maagd van 15 op het altaar om de Windowsgoden gunstig te stemmen en het ook daadwerkelijk een keer te laten werken.
 
Dit is echt cool. vraag me af hoe je dit hebt gemaakt. net als iedereen krijg ik ook het idee alsof ik in een trein zit die door een tunnel rijd en waarin allemaal arbeiders in de tunnel aan het werken zijn. toll gemacht:okdan:
 
...waar is de melodie?


:D

Vet gedaan hoor, idd stoomtrein tjoeke tjoeke, en af en toe wat papiertjes opfrommelen en een muntje in het collectebakje gooien

Welke setting moeten we hier achter denken?
 
Eindelijk.... en zwaar de moeite waard....

Man wat een geweldige geluiden, klinkt errug verfrissend en inspirerend....
Ben ontiegelijk benieuwd trouwens uit welke toverdoosjes deze geluiden komen

En nou gauw die andere tracks gaan luisteren, voordat m'n puter weer gaat tegensputteren....
 
view -> folder options -> hide file extensions (deze uitzetten) Dan extensie hernoemen naar .mp3

track: vind het erg goed klinken, vind het erg moeilijk om zoiets te maken, kom meestal niet verder dan 10 seconden, daarna klinkt het al onsamenhangend, complimenten dus. Mooie industriele geluiden af en toe. cool
 
Back
Top