Synthurion
Ouwe rot
- Lid sinds
- 19 november 2004
- Berichten
- 1.329
Nog even over Fedex. Toevallig krijg ik morgen een pakketje uit Zweden van Fedex. Het is daarmee de eerste keer dat ik iets bezorgd krijg van Fedex, dus ik ben heel benieuwd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor je bestelling bij Bax Music.
Helaas heeft je pakket vertraging opgelopen wegens de drukte rond Black Friday. Dit wil zeggen dat je pakket later komt dan vooraf is aangegeven. De komende dagen zetten we samen met onze vervoerders nog een extra stapje om de vertraging tot een minimum te beperken, zodat je bestelling alsnog binnen twee werkdagen in je bezit zou moeten zijn.
Je ontvangt zoals altijd een track en trace code zodat jij je pakket kunt volgen.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Het Bax Music team
Al een paar keer iets bij Thomann besteld, maar dat werd altijd afgeleverd op het aangegeven adres (m’n werk).UPS..... wonderlijk, pakketje vanaf Thomann, en wederom gaat het direct naar een Access Point, zonder dat ik me ervan bewust ben dat ik daarom gevraagd heb.
"Hold at UPS Access Point Requested"
Thomann heeft het ook niet verzocht. Nog maar eens opnieuw graven in m'n UPS-account of er ergens dieper een vinkje verstopt zit...
Herkenbaar?
Al een paar keer iets bij Thomann besteld, maar dat werd altijd afgeleverd op het aangegeven adres (m’n werk).
Nu heb ik/maak ik geen gebruik van een UPS account, maar als ik het zo lees jij dus wel; koppel jij een bestelling dan aan je account?
Gisteren toevallig weer een pakket van UPS gekregen, gewoon aan de deur, alleen een dag eerder dan de tracking aangaf (en dat is niet de eerste keer).
Wat was uiteindelijk de reden dat de schade niet gedekt werd?Even deze oude rakker wat nieuw leven inblazen met recente (ish) ervaringen:
- Bpost - Lyra-8 gekocht van forumlid. Kwam aan in beschadigde doos met buts en losgelaten knop. Gelukkig verzekerd verzonden. Lang verhaal kort, na de nodige (en gewaardeerde inspanningen) van de verzender met foto's en bewijs uiteindelijk slechts de verzendkosten teruggekregen. So much voor verzekerd verzenden. Gelukkig heb ik het zelf kunnen repareren en is 'ie weer helemaal goed, maar schandalig slechte service.
Nee, ik heb de indruk dat het vooral 'the last mile' is waar dingen vaak misgaan, dus de pakketbezorger of pakketpunt die loopt te kloten. Dus dat is vooral geluk/pech hebben met wie je treft als bezorger(s) en pakketpunt(en) in je regio. De manier waarop bedrijven het oplossen is misschien meer over te zeggen. Mijn ervaring met DHL is dat ze weleens wat zoekraken, maar dat deze uiteindelijk wel weer boven water komen. PostNL heeft er bij ons een handje van pakketten voor de deur te zetten zelfs al geef ik in de app of met een briefje op de deur aan dat ze het bij de buren moeten bezorgen. Vermoeiend.Kunnen we inmiddels unaniem de ergste horror-bezorgdienst aanwijzen, of zijn ze allemaal op momenten de allerergste?