Chris Bulman & Gloomer - Sheep Vampirism / Metal Electro

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.127
Locatie
België


Mindless consumerism is a great example for the title we've picked. It makes us think of people who line up for days in front of the apple store to get an ipad or an iphone they are just going to throw away in a few months, or stop using all together. people expend so much time, energy, and money on totally useless crap. They then proceed to take an insane number of photos of their purchase (especially if it was some sort of fancy meal) and present a fake life to the public online that does not resemble who they are in person. through that online profile (Instagram, snapchat, facebook, twitter, etc) they then encourage people to do the same, leading by example. A great collab between Chris Bulman and Gloomer. Made in Fl-studio 12 and mastered in Maximus by Chris. Please enjoy this Dark Metal Electro track ! PEACE ! :-)

Hey luitjes, gelieve eens te luisteren naar deze metal Electro track..
Feedback zou heel fijn zijn... Want we zijn er beiden zeer tevreden van.

Bedankt alvast ! 8)
 
Ik houd hier zekerrrrrrrr van, goeie productie! Lekker hoor! Fijne samenwerking, meer van dit graag! Combo van electronica en metalgeweld heb ik altijd al cool gevonden. Ergens bij 1:27 komt er iets wel heel hard erin, of in ieder geval plotseling. Vond ik iets minder, en het einde is iets abrupt, maarja je moet er ergens een einde aan breien :) verder niks op aan te merken! Tof gedaan!
 
Hey Krek, dank je wel man, blij dat je'm zo goed vindt. Dat plotselinge synthje is inderdaad bewust zo gedaan.. En het einde, tja, Chris wou een abrupt einde, ik was niet akkoord, maarja.. het is nu zo eenmaal. Ik had hem graag langer gehoord.. Kwestie van respect voor elkaars mening. Thanks nogmaals van harte !! :okdan:
 
Net geluisterd Gloomer, ik vind em lekker. Hij beukt lekker door en ook technisch volgens mij okidoki.
Ook het eind vind ik best erbij passen.

:)
 
Ik vind het erg knap gemaakt! Om een of anderen reden ligt ie toch niet helemaal lekker in mijn gehoor. Een beetje te gruizig (al zal dat vast de bedoeling zijn geweest) en net ff te hard gecompressed...
 
Ik vind het erg knap gemaakt! Om een of anderen reden ligt ie toch niet helemaal lekker in mijn gehoor. Een beetje te gruizig (al zal dat vast de bedoeling zijn geweest) en net ff te hard gecompressed...

Dank je wel, mijn beste. Ja, is de bedoeling, maar niet de bedoeling dat ie overcompressed is.. Ik heb Chris daar ook opmerkzaam over gemaakt, maar hij werkt in die sector, en hij zei dat het prima klonk zo. Ik wou hem niet tegenspreken, ook al had ik hem zelf ook al prima gemasterd, maar hij verkoos zijn versie. :(

Thanks man ! :okdan:
 
Mooi.......nu even snel naar de bovenburen en mijn excuses aanbieden, stond op 12. :-)

Oei, je buren.. hopelijk zijn ze niet chagrijnig geweest. Wel top van je voor de leuke commentaar. Ben heel tevreden daarvan.. Dank je wel OORzaak ;)
 
:P
Feedback zou heel fijn zijn... Want we zijn er beiden zeer tevreden van.

Bedankt alvast ! 8)

Ik vind het wel erg goed geproduceerd en lijkt mij heel lekker om zoiets live te horen, maar dan wel met oordoppen in :P. Ook waardeer ik je maatschappelijke stellingname.
Om feedback vragen als je zelf al erg tevreden bent....?
 
Ja Bijlevel, je kunt altijd bijleren hé.. Nu krijg ik tenminste bevestiging dat ie te hevig gecompressed is.. Nu moet ik hem zachter zetten als ik hem op CD uitbreng.

Blij van je feedback, dank je wel hiervoor man. :okdan:
 
Effe op mijn foon geluisterd maar hij klinkt dikkkk.

Van t weekend even over de speakers draaien. :W
 
Back
Top