Waldorf Microwave

DigiLoog

Ouwe rot
Lid sinds
30 juni 2009
Berichten
4.855
Locatie
Ergens op een pcb
Op MP een Waldorf Microwave rev A voor 750 euro.
Deze zie je niet zo vaak te koop staan.
 

Attachments

  • MW1-3.jpg
    MW1-3.jpg
    25 KB · Bekeken: 152
Op MP een Waldorf Microwave rev A voor 750 euro.
Deze zie je niet zo vaak te koop staan.

Man leer een keer een link posten.

Cursor in zoekbalk browser plaatsen.

Ctrl A
Ctrl C

Cursor in onderwerp balk Synthforum plaatsen.

Ctrl V


Heel eenvoudig.

Ik stel voor tot dat je dat heb geleerd je hier niet meer post met als onderwerp "gear gevonden".

Succes.
 
Man leer een keer een link posten.

Cursor in zoekbalk browser plaatsen.

Ctrl A
Ctrl C

Cursor in onderwerp balk Synthforum plaatsen.

Ctrl V


Heel eenvoudig.

Ik stel voor tot dat je dat heb geleerd je hier niet meer post met als onderwerp "gear gevonden".

Succes.
Zal het proberen op mijn tablet, dank voor de uitleg :halleluja
 
Deze is voor (de) Digibeet: :mega:

En deze voor iedereen die te lui is om de zoekfunctie op MP te gebruiken :D
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-...651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=4

* Ik persoonlijk, vind het maar een hoop geld. Heb een tijdje een Acces programmer van een maatje te leen, en dan is ie beter toegankelijk.. maar zonder is best lastig om alles te programmeren.
Heb tot nu toe in ieder geval veel meer fun gehad met de Terratec Microwave PC :)
 
Ooit een gehad. Terugverkocht aan de originele eigenaar (weet niet of ie nog op synthforum zit). Super gaaf ding, enorm lastig te programmeren imho.
 
750 euro is wel een pak geld voor idd een lastig te editen module.

750 is een koopje voor een rev A :?
Ik heb geen pc met MW editor maar met mijn KiwiPatchEditor kom je een heel eind.
Ook de MW 1 rev A wordt binnen afzienbare tijd een icoon en prijzig, zo vaak zie je ze niet in de verkoop staan.
De reden is simpel, geweldige synth met een groot klankpallet.
Tip voor investeerders, koop er nu Ć©Ć©n nu de prijs nog relatief laag is.
 
750 is een koopje voor een rev A :?
Ik heb geen pc met MW editor maar met mijn KiwiPatchEditor kom je een heel eind.
Ook de MW 1 rev A wordt binnen afzienbare tijd een icoon en prijzig, zo vaak zie je ze niet in de verkoop staan.
De reden is simpel, geweldige synth met een groot klankpallet.
Tip voor investeerders, koop er nu Ć©Ć©n nu de prijs nog relatief laag is.

Ah jij hebt er een paar thuis liggen die je twee maanden terug nog voor 350 de stuk hebt gekocht. Een Ć©chte investeerder! :doei:

En al helemaal dat gelul over de rev A vs rev B. Er moeten een hoop mensen zijn die een rev B hebben, denken dat het een rev A is omdat het frontje niet matcht met een rev B en het een geweldige bak vinden omdat ze een rev A dƩnken te hebben.
 
er is niet veel investering van aan bij zulke modules,zijn er steeds te koop en prijs schommelt erg.

Als gebruiksobject ok,als investering alles behalve dat!
 
Tip voor investeerders, koop er nu Ć©Ć©n nu de prijs nog relatief laag is.

wat een onzin weer.. koop gewoon een muziekinstrument om er muziek mee te maken!!

Ik heb de Rev B gehad en nu de Rev A x2.. het verschil is echt niet zo groot als er soms beweerd wordt.
 
wat een onzin weer.. koop gewoon een muziekinstrument om er muziek mee te maken!!

Ik heb de Rev B gehad en nu de Rev A x2.. het verschil is echt niet zo groot als er soms beweerd wordt.

Ik wou net zeggen lul de prijs van een Rev B maar lekker naar beneden aan de straatstenen niet te slijten enzovoort. Dan neem ik hem wel. Die heeft de zelfde filters als de Waldorf Wave en daar loopt niƩmand over te zeiken als ze er 3500 euro plus voor betalen.
 
Neem je die vraag serieus :engel:
Compleet digitaal en dus geen analoog filter :eureka:

Ik snap het verschil: het filter. Meer verschil is er niet volgens mij.
En vaak word er voor de mw2 ook meer gevraagd dan voor de xt.

Snap gewoon niet waarom mensen alleen om het analoog filter een module met weinig knoppen kiezen. En ook meer betalen dan voor een xt?
 
Back
Top