4 Nieuwe tracks met video's ;-)

Intro van Humanistic Base vind ik erg tof. Met dat stijltje kun je volgens mij veel meer doen dan je er nu mee hebt gedaan. Vanaf een seconde of 50 wordt het voor mij duidelijk veel minder. Heeft te maken met de sound van de solosynths en de solo zelf. Veel te cheesy voor mijn smaak. Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als je op basis van het thema en de arp uit het intro een hele track bouwt.

De tweede track heb ik maar heel kort beluisterd. Is misschien niet helemaal eerlijk, maar je gebruikt dezelfde akkoorden en akkoordwisselingen als in de eerste track. Die twee na elkaar beluisteren trek ik dan even niet.

Track 3 begint weer veelbelovend met zo'n arp. Tweede rondje van 8 maten vind ik overigens niet passen, eerste, derde en vierde rondje vind ik heel mooi. Maar ook hier, zodra de solosynth erin komt, wordt het voor mij veel te cheesy. Alsof ik naar een keyboard demo uit de jaren 80 zit te luisteren. Echt zonde, want de goede ideeën heb je wel.
 
Ik kan veel van het commentaar van de Dr. wel beamen. De sounds en intros zijn erg fijn, maar daarna zijn de tracks gewoon heel erg niet mijn stijl.

Verder is de overal sound en balans, qua mix/eq/fx wel echt dik op orde.

Op de compositie en 'stijl' dus van mijn kant geen fan helaas.
 
Ik heb ze alle 4 geluisterd, en ik vond ze allemaal redelijk goed.. De jaren 80 invloeden komen steeds weer terug, I like it, maar soms, ja, klinken ze een beetje cheezy.. zo braafjes allemaal ;)

Maar je hebt me zeker doen genieten, de afgelopen minuten, doe zo voort meid ! ;)
 
Back
Top