De Linned Wurm

KSUS

The Syncopath
Lid sinds
8 februari 2013
Berichten
587
Locatie
Babylon
Haha, ik noem het Bleep-Funk. Mix op de headphone dus die zal wederom niet top zijn, meer voor het vermaak.

Beetje paniekerig en repetitief, maar zeer vermakelijk om in elkaar te jammen haha:
https://soundcloud.com/cases-1/linned-wurmm
 
Ik vond het zelf niet repetitief en paniekerig, integendeel, het heeft me zeer vermaakt. Well done man, en van harte bedankt voor je feedback op mijn plaat. :okdan:
 
Ik vond het zelf niet repetitief en paniekerig, integendeel, het heeft me zeer vermaakt. Well done man, en van harte bedankt voor je feedback op mijn plaat.

Jouw plaat is baas gek, heerlijk sfeertje daarin.

Haha, mooi compliment, maar er mag wel wat meer effort in dag ik zo. Ik start telkens weer een nieuw project - kan niets afmaken:frons:

Thanks for listening, zoals Frasier Crane altijd zei.
 
Leuk electro-achtig stukje atoon geluid :P
Het vermaakt mij ook wel hoor! Je zou de bas-achtige lijn wat ruimte kunnen geven en de volumes wat kunnen levelen om de snare wat meer ruimte of body te geven, die mag echt klapperen denk ik.

Off topic, bekijk waarom je aan een nieuw project begint, loop je ergens tegenaan, misschien is dat op te lossen. Good luck!
 
Haha zijn de nootjes van een A minor en inverted D minor akkoord.

Ik begin altijd wat nieuws omdat ik het nooit goed genoeg vind om er verder aan te werken.
 
Casio VL-1?
 
Niet helemaal mijn ding dit; te chaotisch. Maar op je soundcloud kwam ik deze tegen: Cases - Fvck You. Heerlijk plaatje in DJ Shadow sferen.
 
Niet helemaal mijn ding dit; te chaotisch. Maar op je soundcloud kwam ik deze tegen: Cases - Fvck You. Heerlijk plaatje in DJ Shadow sferen.

Ha, dankje. Soms verlang ik wel weer eens naar Reason en Recycle =)
Is van minstens 10 jaar terug.
 
Back
Top