Gloomer - Human Experiments (Introduction to Mind Control)

Leuke Urbanus sample! :)
Nummer zelf is nogal 90's (Belgische) techno style. Niet direct mn eigen smaak, maar das bijzaak. Klinkt technisch helemaal niet verkeerd, vind ik.
 
Gloomer, ga je schamen. Dit is gewoon slechte, maar dan ook gewoon heel erg slechte "toeptoeptoepjamensenjamensenkoopdiekaartenaandekassavoordiehurricanerittoeptoeptoep"-kermistechno. Hoe heb je in vredesnaam deze stijl kunnen/willen verenigen met het onderwerp dat je in je video naar voren wilt brengen? Of getuigt het juist van een intelligentie/strategie die mijn IQ te boven gaat?
 
Hahaha schitterende opener. Technisch zit de track wel heel goed in elkaar. Niet echt mijn muziekje maar toch best knap.
 
[offtopic]@nick1000, hoe kan het dat jij 242 berichten hebt? Ben jij stiekem een NSA-infiltrant vermomd als front242frontsoldaat? Met Turkse grijze wolf plaksnor? Nou? Nou? Vertel op?! Er staat toch heel duidelijk onder je Nick (oh oh en je noemt jezelf Nick) "no words, just music". Dat klopt niet hè?! JIJ BENT DOOR DE MAND GEVALLEN!!! Helluppie, helluppie, Synthforum is een recruteer platform van de inlichtingendiensten, hellepie....[/offtopic]

Nee. Na twee keer luisteren heeft het nummer nog steeds geen gewenst effect op m`n "state of mind".
 
Leuke Urbanus sample! :)
Nummer zelf is nogal 90's (Belgische) techno style. Niet direct mn eigen smaak, maar das bijzaak. Klinkt technisch helemaal niet verkeerd, vind ik.

Hey Arv, bedankt voor je bezoekje :)

Urabnus is ook één van mijn grote voorbeelden, het is ook zo'n soort van ode naar hem toe. Belgisch materiaal, weet je..

Belgische Techno, dat is een heel mooi compliment. Mijn roots liggen namelijk in de New Beat (en Metal).

Ik hoor toch af en toe een off-tune nootje in deze track, maar dat laat ik zo want ik hou van dissonantie :)

Van harte man ! :okdan:
 
Gloomer, ga je schamen. Dit is gewoon slechte, maar dan ook gewoon heel erg slechte "toeptoeptoepjamensenjamensenkoopdiekaartenaandekassavoordiehurricanerittoeptoeptoep"-kermistechno. Hoe heb je in vredesnaam deze stijl kunnen/willen verenigen met het onderwerp dat je in je video naar voren wilt brengen? Of getuigt het juist van een intelligentie/strategie die mijn IQ te boven gaat?

Haha, M01C.. ik heb mijn IQ laten meten, en het is slechts 118.. Jouw IQ is vast hoger !!

Kermistechno, super !! Als tiener ging ik altijd aan de botsauto's staan om goeie muziek te kunnen luisteren, dus dat is een erg mooi compliment !

Thanks man :okdan:
 
Hahaha schitterende opener. Technisch zit de track wel heel goed in elkaar. Niet echt mijn muziekje maar toch best knap.

Hey Nick, ik ben je vergeten te bedanken man !!

Dank je wel hoor, heerlijke feedback. ;)
 
je brengt je eigen denkbeelden wel sterk over...

Ja, en ik ben van plan dat meer te doen.
Enkelen zullen dat niet graag hebben, denk ik.

Thanks Arjan !! :)
 
De muziek vind ik wel aardig, zoals gezegd nogal retro. Dat filmpje vind ik niks, op wat historische feitjes na een hoop onzin.

Retro, ja dat zijn invloeden vanuit mijn jeugd hé, maar 't is vrij progressief, toch ?
Haha, een hoop onzin.. gelukkig weten ik, en vele anderen, beter ;)

Thanks voor je bezoekje, Stupide !! :)
 
Dikke track gloomer!
Strak in elkaar gezet, en ik word hier best blij van. De link naar begin jaren negentig is er bij mij ook :)
 
Het mooiste van deze track vind ik helaas de opener, one tro tee. De rest van de track is volgens mij 100% ondersteunend aan de videoboodschap. Het krijgt daarmee wel een heel zwaar politieke lading (en dat zeg ik als lid, niet als mod :)). Inhoudelijk gaan we het over je boodschap zeker niet eens worden ;). Dat hoeft ook niet, want je muziek is waar het mij om gaat.
 
Dikke track gloomer!
Strak in elkaar gezet, en ik word hier best blij van. De link naar begin jaren negentig is er bij mij ook :)

Dank je wel Fluence, van harte. Doet heel erg deugd om te lezen ! :okdan:
 
Het mooiste van deze track vind ik helaas de opener, one tro tee. De rest van de track is volgens mij 100% ondersteunend aan de videoboodschap. Het krijgt daarmee wel een heel zwaar politieke lading (en dat zeg ik als lid, niet als mod :)). Inhoudelijk gaan we het over je boodschap zeker niet eens worden ;). Dat hoeft ook niet, want je muziek is waar het mij om gaat.

Heel hartelijk bedankt, Dokter. De boodschap ? Het zijn bijna allemaal feiten die worden opgesomd, dus veel subjectiefs kan er niet meer aan zijn.

Thnx makker ;)
 
Back
Top