Roland Space Echo 201

Ik heb mijn space echo voor 1000,- gekocht een half jaar geleden in mooie staat, maar niet perfect.
 
Ik heb er 2 en 1 SRE-555 Chorus Echo.. 1tje gekocht vorig jaar nog mint voor 500 euro snel geweest van iemand die een zolder leeghaalde van een gestorven familielid.

De andere heb ik hier het jaar daarvoor gekocht in 2014 voor 550. Begin dit jaar een SRE dan gescoord voor 850euro van iemand uit Parijs, die zelfs tot aan mijn deur leverde.

Dat die prijzen nu zo al gestegen zijn wist ik niet maar hier verschiet ik van. 1000euro is wel echt iets teveel denk ik. Het is maar een effect he mensen, maar wel met een unieke sound. Maar die prijs van die bakjes zijn wel echt zeer afhankelijk van de staat en de binnenkant van het toestel.
 
Prijs is echt vraag en aanbod. En je weet niet wat je koopt 2e hands tenzij kenner.
Dus mijne komt van turnlab. Mooiste van 2. En ik ken de hersteller persoonlijk, ook een plus.
 
Als je echt iets wilt en het is er niet dan is Turnlab wel altijd nog de laatste optie ja.. Geduld is ook een mooie zaak. Deals zullen er altijd zijn. Maar die zijn dun gezaaid.
 
Back
Top