[electro] Hot snow - Arv

dank voor de feedback!

De snare was wel wat werk hoor, om die wat punch te geven. De bassline, ja daar heb ik veel mee gepield maar uiteindelijk zo gelaten, maar ik snap wel wat je bedoelt denk ik.
 
Gave track Arv! :okdan:

In het laatste stuk (vanaf 02.50) zou nog wel iets mogen gebeuren, nu kabbelt het een beetje naar het einde toe.
 
Die kick komt bij mij ook niet helemaal over. Zou iets meer laag in mogen. Geldt ook voor de baslijn (die wordt na 2:50 ongeveer wel beter, waarschijnlijk omdat de nootjes daar wat langer zijn(?)) Qua opbouw vind ik het wat simplistisch: in de eerste minuut worden er alleen maar wat partijen aan- danwel afgezet.
 
Ik vind de synths erg gaaf en de vocal helemaal.
Drums bijten lekker. Maar het laag mis ik ook in de track. Denk ook dat je misschien de attack van de kick en de baslijn wat meer groove moet geven? Die bijten wat in elkaars ritme. :) Rond 3.00 merkt ik dat erg op (toen pas weliswaar)
Goed werk!
 
Leuke track hoor. Ik vind dat laag eigenlijk wel passen in dat early 80 electrohouse genre .
 
Dank!

Het laag, ja bewust wel gezorgd dat het geen "boooom" track is maar wat subtieler. Het doel is een beetje om het ook op een mini speaker of laptop nog goed uit de verf te laten komen, dus Dre heeft een goed punt.
 
Heerlijke electro vibes! Die snare is top. Met het laag heb ik niet zo'n probleem maar de lead die er op bijv 1:47 in komt staat wmb een beetje hard. Dat is echter nitpicking :okdan:.
 
Back
Top