Nieuwe track

Arv

Robot
Lid sinds
18 oktober 2001
Berichten
13.098
Locatie
Zuid Holland
Dit is mn laatste werkje, enjoy. Beetje funky, maar ook beetje mix van stijlen.

Op en aanmerking zijn zoals gewoonlijk altijd goed.

 
Erg lekker met fijne reverb spacy fris de beat mag wel iets meer uitgedokterd op het eind
gezien!
Eh persoonlijk
 
Thanks tragmadat. En het eind is beetje lafjes eigenlijk he? Ik kon niets spannends meer bedenken..
 
Is er een doctor in de zaal? :D

@Dr Lans

Hmm, ja maar dat deuntje draagt wel een beetje de track.. Die laat ik er denk ik in hoor. :)

@Dr Rinkel

Dank je, vond ik zelf ook! Misschien, als ik meer speeltechnieken had gehad, had ik nog wat kunnen varieren later in de track..
 
Vind de funky invloeden goed verwerkt. Ook het rustige gedeelte op 2/3 is mooi! Maar persoonlijk vind ik de melodiegeluiden niet pakkend genoeg. Met name het geluid van het themamelodietje gaat (mij althans) wat irriteren. Dat zou zeker wat puntiger kunnen, meer variatie in het geluid en de melodie.
 
Ik vind dat er wel wat leuke dingetjes in zitten, zoals het gitaartje en die gechopte vocaltjes. Maar voor de rest vind ik het niet zo. De melodietjes zijn net niet catchy genoeg om het simplisme ervan te rechtvaardigen. Dat bedoel ik verder niet vervelend hoor. :-) De hats klinken me ook een beetje te lofi (of SC maakt daar een potje van).
 
Dank voor de reactie stupide!

Ik vind het vooral leuk om alle meningen en smaken te zien. :)
 
Back
Top