Maschine side panels

ano150122

Gedeactiveerd account
Lid sinds
1 januari 2004
Berichten
2.363
Ik ga mijn Maschine MK1 upgraden naar een MK2.

Nu heb ik van die mooie houten zijpaneeltjes op mijn mK1.

Weet iemand of die ook op de MK2 passen ?

Anders ga ik zoeken naar andere en verkoop ik de MK1 inclusief de paneeltjes.

Iemand ?

BvD
 
Waarom zou je geld uitgeven om up te daten naar MK2 eigenlijk? Met nieuwe software zijn ze praktisch hetzelfde. Behalve de kleurledjes dan.

Omdat ik nu icm met push 2 erg veel heb aan de visuele feedback van die kleurtjes :)
En de pads spelen lekkerder vind ik.

En met de verkoop van mijn MK1 verrekend met de aankoop van de MK2 upgrade ik voor ongeveer 100 euro. Dat vind ik het wel waard.
 
Voor wie het mocht interesseren: Holy crap !

Ik heb een zgan MK2 ( incl. extra rode skin) voor 300 gekocht van een zeer vriendelijk forumlid en mijn MK1 verkocht via marktplaats voor 250 :P

een upgrade voor 50 euro :P

Kan mijn geluk niet op . :D

Mag ik ook eens mazzel hebben zeg :D
 
die mk2 heeft toch ook betere drukknoppen (met klikje) ipv gummi druk actie van de mk1. En ook een grote encoder met steps (klik klik klk) dus dan kan je tenminste precies een waarde kiezen. Die rotaries van die mk1 zijn wat betreft onhandig.. zet ze maar even in de nul stand, dat is echt krampachtig draaien :erm:

Kan je die mk2 gewoon direct gebruiken op je geinstalleerde mk2 software? Dus zonder verandering in de account die je al hebt? Dus zou ik ook een mk2 cotroller kunnen kopen zonder software bijvoorbeeld?
 
die mk2 heeft toch ook betere drukknoppen (met klikje) ipv gummi druk actie van de mk1. En ook een grote encoder met steps (klik klik klk) dus dan kan je tenminste precies een waarde kiezen. Die rotaries van die mk1 zijn wat betreft onhandig.. zet ze maar even in de nul stand, dat is echt krampachtig draaien :erm:

Kan je die mk2 gewoon direct gebruiken op je geinstalleerde mk2 software? Dus zonder verandering in de account die je al hebt? Dus zou ik ook een mk2 cotroller kunnen kopen zonder software bijvoorbeeld?

Ja het was usb er in en gaan.
 
Wbt de zijpaneeltjes, dat past dus niet. :( de MK2 heeft iets ondiepere zijden en het lijkt of alle maten een millimeter oid afwijken :P
 
Weet iemand of er behalve MPC.com nog meer verkopers zijn van die dingen ?

In de VS kopen is $69 + dan nog $20 voor verzending.
Bovendien heb je er een credit card voor nodig en die heb ik natuurlijk niet, ik ben geen debiel.

In Europa niks te krijgen ? ?

Of heeft iemand nog een setje over voor de MK2 toevallig ?

Heb ik dan echt zoveel mazzel gehad met die panelen dat ik ze gewoon via marktplaats heb gekocht >
 
Doe je die MK I zijpaneeltjes weg?
 
Sterker nog... Ze zijn al weg. Sorry man. De koper van mijn mk 1 bestelt nieuwe voor mij in de VS omdat ik geen credit card heb. En dan krijgt hij die van mij.
 
Back
Top