• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Hammond SK2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lei

"Music Is The Best"
Lid sinds
3 juni 2008
Berichten
408
Locatie
almere
Dit is natuurlijk geen synthesizer, maar Nord Electro's staan hier ook, dus......

Hammond SK2
Modern stage keyboard van Hammond. Uitstekende orgels en meer dan prima piano's, strings, clavinet, synths etc. Er kunnen andere geluiden/samples van de Hammond website gehaald worden.
Naar mijn mening een prima alternatief voor de Nord Electro 5. Een belangrijke feature van dit instrument is dat er twee verschillende geluiden tegelijk gebruikt kunnen worden, waarbij deze Hammond dan het voordeel van twee klavieren heeft. Enorm handig bij de band: Piano op het onderste en orgel op het bovenste klavier!

Dit keyboard wordt oorspronkelijk geleverd met losse adapter voor de stroomtoevoer, maar dat vind ik maar niks en heb hem om laten bouwen. Nu zit er een gewone euro stekker op. De originele adapter lever ik er wel bij.

Deze Hammond SK-2 krijg je met een draagtas, die net ietsjes te ruim is. Ik heb dat opgelost met wat extra vulmateriaal.
Ook krijg je er een originele Hammond footswitch en expressie/volumepedaal bij.
Ik verkoop hem wegens inkrimping van mijn instrumentarium. Het instrument is in zeer goede staat en kost momenteel nieuw Rons de €2300,-

Graag alleen reageren als je van plan bent terug te reageren op emails.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    52,7 KB · Bekeken: 79
De prijs?
Zo om en nabij de 1600 euro, had ik in m'n hoofd.
 
Er komt bij:

Yamaha Motif XS6
Met 1 Gb geheugenuitbreiding.

Je krijgt er een bijzonder handige USB stick bij voor alle extra meegeleverde samples, die nauwelijks uitsteekt, en die je er dus in kunt laten zitten.

In zeer goede staat.

Vraagprijs €900


Beste moderator:
Kunt u de titel veranderen in
"Yamaha Motif XS6 en Hammond SK2"?
Dank!
 
De SK2 is :verkoght:



:slotje:


Zie andere advertentie voor de motif XS6
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top