• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop: Nord Electro 3 73

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Wilfredske

Ingeburgerd
Lid sinds
29 december 2005
Berichten
25
Locatie
Ede/Kampen
Ik heb een zeer complete Nord 3 73 voor je in de aanbieding. Zelf mis ik net te veel het 'klassieke pianogevoel' bij deze uitvoering van Nord, dus ik houd het bij mijn Yamaha S90, maar voor toetsenisten / organisten is het een zeker een geweldig apparaat.

Deze Nord 3 73 heb ik letterlijk maar 1 keer bespeeld. De vorige eigenaar is er ook heel zuinig op geweest, speelde vooral thuis en vervoerde de Nord altijd in de bekende rode stoffen Nord Soft Case. Deze draagtas is ideaal, want je kunt de Nord met gemak op je rug dragen.
De case krijg je gratis bij de Nord. Er zitten wel een paar gaten in de case, dus daar moet je voorzichtig mee omgaan, maar die zijn goed dicht te naaien.

De Nord (73 toetsen) past in z'n breedte in een normale kofferbak. Je krijgt er naast de Soft Case ook een prima Roland pedaal bij, en uiteraard de voedingskabel.

Verdere info over de Nord Electro 3: deze is compleet compatibel met de nieuwe Nord Piano Library en maakt gebruik van velocity layers, pedal down en zeer hoge kwaliteit samples.

De Electro 3 is voorzien van krachtige nieuwe pianoklanken, waaronder drie akoestische vleugels (twee uitvoeringen van de Yamaha C7 en een Steinway Model D) en twee elektrische piano's, die zijn gebaseerd op de MK1, Suitcase MK1, MKII en MKV van Fender Rhodes.

Daarnaast zijn er ook Mellotron, strings, celeste, vibrafoon en vele andere geluiden te vinden op de Electro 3. Zo is de orgelsectie uit de C1 ingebouwd met zijn zeer goede Hammond B3 geluid. Deze is voorzien van vier toonwiel modi, wat u een uitgebreide keuze geeft aan mogelijkheden.

Verder is er de mogelijkheid samples te gebruiken uit de Nord Wave. Met gebruik van de Nord Sample Editor is elk geluid toe te voegen aan de Electro 3, die zijn te vinden op de website van Nord. Ook is het mogelijk WAV files te lezen en er meerder aanpassingen in te maken.

Ook de effect sectie is uitgebreid met een reverb, naast pan, tremolo, autowah, pedalwag en ringmodulator effecten. Daarnaast is er ook een phaser, flanger en chorus voorzien. Om het geheel compleet te maken zijn er drie amp/speaker simulaties, compressor en direband EQ aanwezig. De uit de C1 afkomstige rotary speaker zorgt voor een zeer realistische Leslie simulatie.

Je bent welkom de Nord bij mij thuis uit te proberen. Ik woon in Zegveld, vlakbij Woerden. Ik ben vaak in de omgeving van Utrecht, dus in overleg kan ik de Nord ook brengen. Graag hieronder reageren of via een privébericht.

Richtprijs: 1100 euro.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top