• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kurzweil PC88

vido

Nieuwkomer
Lid sinds
19 augustus 2014
Berichten
15
Wegens overcompleet verkoop ik mijn Kurzweil PC88.
Het keyboard heb ik juli 2016 volledig schoongemaakt, gereviseerd en voorzien van een nieuwe interne batterij. Op enkele lichte uitwendige gebruikssporen na functioneert het 100%. Het heeft altijd thuis gestaan in een volledig rookvrije omgeving.

De Kurzweil PC88 is een digitale piano en uitgebreide MIDI-controller. Naast de geweldige piano's, e-piano's, orgels, clavinets, clavecimbels, pads en basses zitten er nog meer zeer bruikbare geluiden in uit de koker van Kurzweil. Het keyboard beschikt over ingebouwde digitale effecten (reverb, chorus).
Daarnaast is de PC88 een zeer uitgebreide MIDI-controller, met een geheugen voor 32 ingebouwde midi-setups. Het klavier heeft 88 gewogen toetsen met hameractie, en zowel de aanslaggevoeligheid en aftertouch zijn instelbaar volgens verschillende curves. Verder zijn er een pitch- en modulatiewiel, vier schuifregelaars, drie drukknoppen en aansluitingen voor twee switchpedalen en vier volumepedalen. De functies van al deze controllers zijn geheel programmeerbaar. En er is een uitgebreide arpeggiator.
De PC88 kan midi uitzenden over vier kanalen (zones) die ook geheel geprogrammeerd kunnen worden (allen met onafhankelijk geprogrammeerde controllerfuncties en toetsbereik). Midi-ontvangst is mogelijk op 16 kanalen en geschikt voor GM (general MIDI) en het afspelen van standaard midi bestanden.
De PC88 wordt verkocht inclusief alle originele accessoires zoals de bladmuziekstandaard (nieuwwaarde €100,00), adapter, damperpedaal en handleidingen.

Vaste prijs (voor synthforum-leden) €495,00. Op te halen in Amstelveen.
 
Als je geïnteresseerd bent, vraag me dan even om de foto's.

(Schopje)
 
Prijsdrop €425,00 voor dit in prima staat verkerende keyboard!!

Foto's beschikbaar voor de geïnteresseerden
 
Prijsverlaging €399,00 voor deze fijne controller/piano.
PM me gerust als je interesse hebt!
 
Toch maar weer 'ns onder de aandacht brengen in deze (kado)tijd van het jaar...
 
Back
Top