• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

DSI PEK, Virus TI, Blofeld, etc.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mjbrands

Stamgast
Lid sinds
7 oktober 2010
Berichten
165
Ik heb teveel hobbies en teveel spullen; er moet iets weg. Vandaar dat ik dus even de interesset wil peilen voor de volgende spullen.

Dave Smith Poly Evolver - 1300 euro

Ziet er zeer net uit en werkt perfect; heeft een kleine kras links op de voorkant en wat krassen op het houten zijpaneeltje rechts. Is enkele weken geleden voorzien van nieuwe encoder borden en display en de knoppen draaien nog lekker stroef. Een stofhoes en de oude encoder borden krijg je er bij.

Access Virus TI - 1250 euro

Werkt perfect en ziet er goed uit. Heeft wat krasjes rechts op de bovenkant, aangezien daar vaak een toetsenbord of de Blofeld module gestaan heeft. Het gaat hier dus on de keyboard versie en het is een TI1, geen twee (dat scheelt weer 5 berichten :P). Volgens mij heb ik ook nog legaal de trance sound set van Alan Marcero.

Blofeld module (wit) met Sample License - 300 euro

De bekende Blofeld module, inclusief de sample licentie. Inclusief de sound sets van Rob Lee en Jörg Schaaf (twv 60 euro). Werkt perfect en ziet er nog uitstekend uit. Ik heb wel wat plakband op de achterkant geplakt om krassen aan m'n Virus te voorkomen (had ik eerder moeten doen :P). Tegenwoordig is de Blofeld gerackmount m.b.v. een aangepaste 3U blindplaat (de Blofeld wordt hierin gehangen en hoeft dus verder niet aangepast te worden oid).

Roland Fantom G6 - 1275 euro
Nord Wave - 1260 euro

De Fantom en de Wave zijn ik in de volgende post te vinden: www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=149724

Alesis MultiMix 8 Line mixer - 185 euro

Dit is een 1U rackmountable mixer met 8 stereo kanalen, effect sends en balance/volume per kanaal en een gebalanceerde uitgang. Ziet er als nieuw uit. Gebruikt in combinatie met de PEK en de MX400. Volgens mij zitten er geen krassen op de rackmount oren.

Lexicon MX400 reverb - 275 euro

De bekende Lexicon reverb en effects processor. Twee maal stereo in- en uitgang (zowel analoog (TRS) als digitaal (SPDIF)) maar ook te gebruiken voor surround. Bediening via een duidelijk LCD scherm. Ook handig te gebruiken vanuit een DAW via de VSTi plugin. Ziet er uit als nieuw en ik weet vrij zeker dat er geen krassen op de rack oren zitten. Gebruikt met de Alesis MultiMix en PEK.

Btw. als je zowel de MX400 als MultiMix neemt, dan mag je ze hebben voor 450 euro en doe ik er een Quicklok RS-10 rackje bij (tabletop 10U, inclusief de nodige blindplaten en schroefen/moeren).

Roland CM-30 monitor - 140 euro

Solide Roland (keyboard) monitor met drie ingangen en een mic pre-amp. Twee-weg systeem met 6.5 inch woofer en 30 watt continu vermogen. Losse volume knoppen voor de ingangen en het hoofd volume en low en high EQ regeling. Kan in combinatie met een tweede CM-30 in stereo gebruikt worden, zonder signaal kabels naar beide monitors te hoeven trekken. Dit ding is echt super stevig en gebouwd om vele optredens (en het gezeul van/naar) te overleven. Kan met de ingebouwde adapter op een stevige microfoon standaard geplaatst worden. Alleen thuis gebruikt en ziet er als nieuw uit. Geen goedkope effecten, maar gewoon goed geluid (dus geen Behringer 8)).

Quiklok WS-550 keyboard/mixer standaard met verstelbare 2e verdieping - 115 euro

Stevig statief voor zware keyboards of een mixer. Ik heb er ook de verstelbare houders voor een tweede keyboard bij. Alleen thuis gebruikt en onbeschadigd.

K&M Spider Pro (zilver) - 180 euro

Fraai K&M statief (model 18860) van lichtgewicht aluminium. Ook stabiel met zware keyboards en groot genoeg om ook staand met twee keyboards te gebruiken. Als die zittend gebruikt wordt, dan kan je met de optionele derde keyboard laag een extra keyboard kwijt. Door het ontwerp heb je ook zittend voldoende ruimte om pedalen te kunnen gebruiken zonder dat de poten van het statief in de weg zitten. Ziet er uit als nieuw en is alleen thuis gebruikt. Je krijgt er de K&M 18851 draagtas bij.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Stuur even een bericht als je interesse (of vragen) hebt. Ik ben niet in ruil geinteresseerd, maar je kan me altijd een (serieus) bod doen. Alles is natuurlijk werkend te zien en uit te proberen in het (ahum) pittoreske Eindhoven. Het kleinere spul (Blofeld, MultiMix en MX400) kan eventueel verstuurd worden, het grotere spul kan alleen opgehaald worden (eventueel kan ik het brengen).
 
De Blofeld module is verkocht.

Ik zie dat de Spider standaard nieuw goedkoper is geworden, dus 180 (standaard + tas) is wat aan de hoge kant - mag nu voor 160 euro weg.
 
PEK - 1275
Virus TI - 1225
Blofeld - verkocht
Fantom G6 - 1250
Nord Wave - 1245
MultiMix8 - 180
MX400 - 265
CM-30 - 135
WS-550 - 110
Spider Pro - 155
 
De Lexicon MX400 is gereserveerd.

Een update:
PEK - 1250
Virus TI - 1200
Fantom G6 - 1225
Nord Wave - 1220
MultiMix 8 - 170
Spider Pro - 150
 
Dek PEK houd ik toch maar.

Nog te koop:

Roland Fantom G6 - 1200
Nord Wave - 1200
Alesis MultiMix Line 8 - 125
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top