The darkness inside me

axa

Sample free musician
Lid sinds
11 december 2007
Berichten
230
Locatie
Hoek van Holland
Mijn synthesizer is nu voor 50 % gereed (na 2 jaar)
Tijd om hem weer eens uit te proberen en dan kan gelijk de zangeres wennen aan deze stijl van muziek.

 
Onwijs goed.In een prof studio afgewerkt?Dit klinkt veel te pro voor iemand die even zijn synth uitprobeert.
Je verhaal?
 
Ik ben bang dat het minder spectaculair is dan je denkt.
Het is gewoon in een zolder kamertje opgenomen.
Dit was in het begin alleen maar om de synth uit te testen.
Hij bestaat maar uit 2 akkoorden Am en C
Het geheim is denk ik:
let op de details
wees niet gauw tevreden.
 
Ik ben bang dat het minder spectaculair is dan je denkt.
Het is gewoon in een zolder kamertje opgenomen.
Dit was in het begin alleen maar om de synth uit te testen.
Hij bestaat maar uit 2 akkoorden Am en C
Het geheim is denk ik:
let op de details
wees niet gauw tevreden.

Het is niet het nr zelf,al is het zonder akkoord gemaakt.Maar de kwaliteit is af vind ik,al zullen hier weer studio puristen rondlopen die een ander mening hebben.
Nee,wat voor daw heb je gebruikt?
 
Mooi nummer! En het geheel klinkt ook heel lekker ruimtelijk. Goed gebruik van kontakt me dunkt. Zangeres zou nog iets mysterieuzer mogen klinken. Maar ja, hoe doe je dat?
 
:) Zeker een fijne track!

Stijl hou ik wel van en klinkt inderdaad goed.

Mbt zang ben ik het wel een beetje met bijlevel eens - niet dat het nu slecht of niks is, hoor!

:biertje: nice
 
Mooie sound man. Lekker professioneel geluid. :)
 
Hoewel je stereobeeld vrij wijd is staat toch alles min of meer in het midden. ik denk dat je mix nog beter wordt als je meer gaat pannen.
Daarnaast vind ik hem ook vrij vol zitten. dat rateltje bijvoorbeeld, dat hoeft wmb echt niet zo vaak gebruikt te worden. doordat er vrij veel reverb grbuikt wordt slibt de boel een beetje dicht.
Hoewel het totaal niet mijn ding is... het klinkt goed.
 
Inderdaad best mooi. Ik zou hem graag horen als hij af is. Die zangeres doet het trouwens wel erg goed hoor :okdan:. En mystieuzer, ja, het zou kunnen. Misschien iets verder achterin de mix zetten? Meer reverb? Wat noise mee laten doen?

Kwaliteitje wel. En nu afmaken (graag binnen twee jaar).
 
Back
Top